Elbows to hands plank

//Elbows to hands plank

Elbows to hands plank

Η άσκηση της εβδομάδας! Αρχική θέση: Στήριξη στους πήχεις με τα πόδια τεντωμένα στο άνοιγμα

της λεκάνης.

 Εκτέλεση

Εισπνεύστε και  τοποθετήστε διαδοχικά τις παλάμες στα σημεία που βρίσκονται οι αγκώνες, τεντώνοντας τα χέρια. Εκπνεύστε  και επαναφερθείτε στην αρχική θέση στήριξης. 

 

Οδηγίες

  • Διατηρήστε τον ομφαλό προς την σπονδυλική στήλη για να αποφύγετε τη λόρδωση
  • Φροντίστε η κίνηση της λεκάνης να πραγματοποιείται με έλεγχο
  • Διατηρήστε τα πόδια ενεργά τεντωμένα σε όλη την διάρκεια εκτέλεσης

 

Εκτελέστε 2 σετ των 8 επαναλήψεων έχοντας ως πρώτο σημείο στήριξης το δεξί χέρι.

Επαναλάβετε το ίδιο και από την άλλη μεριά.

 Αυτή η άσκηση ενεργοποιεί τους κοιλιακούς μύες, τους ώμους, το στήθος και τους τρικέφαλους.

Σοφία Παπαγέωργα, Yoga &  Pilates Instructor, Personal Trainer, Συνεργάτιδα της AthensTrainers®

By | 2017-12-22T14:39:19+00:00 Δεκέμβριος 22nd, 2017|Ασκήσεις|0 Comments