Pike abs

Pike abs

Η άσκηση της εβδομάδας! Αρχική θέση: Σε θέση front support ( push up plank) στηρίζεστε με

μύτες των πελμάτων πάνω στo FreeForm Board και με τις παλάμες των χεριών στο έδαφος έχοντας τεντωμένα χέρια και πόδια.

Εκτέλεση: Οδηγήστε το FreeForm Board προς τα χέρια ανυψώνοντας την λεκάνη και διατηρώντας τα πόδια τεντωμένα.

Οδηγίες

  • Στην θέση front support ( push up plank) όλο το σώμα είναι σε μια ευθεία
  • Διατηρείστε την ουδέτερη θέση της Σ.Σ.
  • Εκτελέστε κάμψη ισχίων με τα πόδια τεντωμένα και ενωμένα
  • Ταυτόχρονα κάμψτε τον κορμό
  • Διατηρείστε τα χέρια τεντωμένα κάθετα στο έδαφος και τα δάκτυλα των χεριών σας ανοιχτά
  • Πιέστε με τα χέρια σας το έδαφος

Γρηγόρης Δόγκας, Personal Trainer, Εισηγητής Σεμιναρίων, Associate Manager της AthensTrainers®

By | 2017-12-08T16:10:22+00:00 Δεκέμβριος 8th, 2017|Ασκήσεις|0 Comments