Χρειάστηκαν 9 μήνες για να γεννηθεί ένα μωράκι. Το πιο λογικό

είναι ότι απαιτείται άλλος τόσος χρόνος για να επανέλθει η νεαρή μητέρα στην προηγούμενη φυσική της κατάσταση. Χρειάζονται 6 -8 εβδομάδες για να επανέλθει η γυναίκα στο πρόγραμμα γυμναστικής της και πάντα σε συνεννόηση με τον επιβλέποντα γιατρό της ο οποίος θα την ενημερώσει για το βαθμό διάστασης των ορθών κοιλιακών. Αν γυμναζόταν κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης τότε σίγουρα η επάνοδος είναι γρηγορότερη και η κοιλιά θα είναι επίπεδη πολύ σύντομα.

Σημαντικός μυς που απαιτεί εκγύμναση είναι ο εγκάρσιος κοιλιακός, ο εσώτερος όλων, που περιβάλλει την κοιλιά κυκλοτερώς «σαν ζώνη για πόνο στη μέση».  Αυτός σε συνδυασμό με ασκήσεις για το περίνεο θα ενισχύσει την κοιλιακή χώρα και το αποτέλεσμα θα είναι εμφανές αλλά και ουσιαστικό καθώς μόνο με αυτό τον τρόπο θα υπάρξει η υποστήριξη όλου του σώματος για μία καλή σωματική στάση.

Οι κλασικές ασκήσεις κοιλιακών roll-up, sit up και crunches είναι απαγορευτικές επειδή επιδεινώνουν τον βαθμό διάστασης των ορθών κοιλιακών με συνέπεια η κοιλιά να πετάγεται μπροστά.

Βαρβάρα Σολομωνίδου,Wellness Specialist, Personal Trainer,Εισηγήτρια Σεμιναρίων & Συνεδρίων, Pilates Master Trainer του συστήματος “AthensTrainers® Ultimate Pilates System®”, Member of European Lifestyle Medicine Organization (ELMO), DNAFit®  Certified Trainer, General Manager & Owner της Εταιρείας AthensTrainers®

Για το περιοδικό “Παιδί & Νέοι Γονείς”