1/2 Burpee on a T-Bow

//1/2 Burpee on a T-Bow

1/2 Burpee on a T-Bow

Η άσκηση της εβδομάδας! Τοποθέτησε τα χέρια δεξιά και αριστερά στην ανάποδη πλευρά

ενός T-Bow και από συσπειρωτική θέση, εκτέλεσε λάκτισμα και των δυο ποδιών προς τα πίσω σε θέση σανίδας/plank. Επανέλαβε για 15-20 επαναλήψεις.

  • Προσπάθησε να διατηρήσεις την ισορροπία σου μιας και η T-Bow πλατφόρμα ταλαντεύεται.
  • Οδήγησε τον ομφαλό σου προς τη σπονδυλική σου στήλη κατά την προσγείωση στη σανίδα.

Παραλλαγή: Μπορείς αν θέλεις να εκτελέσεις ολόκληρη την άσκηση Burpee με το να επιστρέφεις στην όρθια θέση κάθε φορά.

Varvara Solomonidou,Wellness Specialist, Personal Trainer, Seminar & Conference Lecturer, Pilates Master Trainer “AthensTrainers® Ultimate Pilates System®”, Member of European Lifestyle Medicine Organization (ELMO), DNAFit® Certified Trainer, General Manager & Owner of AthensTrainers®

Body Magazine, Φεβρουάριος 2018

By |2018-07-26T22:44:01+00:00Ιούλιος 26th, 2018|Ασκήσεις|0 Comments