Keep your mind on Pilates. Keep your body toned and try…shoulder drops

//Keep your mind on Pilates. Keep your body toned and try…shoulder drops

Keep your mind on Pilates. Keep your body toned and try…shoulder drops

Η άσκηση της εβδομάδας! Αρχική θέση: Από όρθια θέση με τα χέρια τεντωμένα μπροστά παράλληλα με το έδαφος.

Εκτέλεση: Εισπνεύστε και οδηγείστε τα χέρια μπροστά και μακριά, απομακρύνοντας την μια ωμοπλάτη από την άλλη. Εκπνεύστε και επαναφέρετε τα χέρια στην αρχική θέση, δίνοντας έμφαση στην προσαγωγή των ωμοπλατών.

Οδηγίες

  • Διατηρείστε τους ωμούς πίσω και κάτω, μακριά από τα αυτιά
  • Σε κάθε εκπνοή κλείνετε τα πλευρά και τραβάτε τον ομφαλό προς την ΣΣ
  • Δεν σφίγγετε το πρόσωπο
  • Έχετε την αίσθηση ότι οι βραχίονες βγαίνουν και μπαίνουν από την άρθρωση του ωμού σε κάθε εισπνοή και εκπνοή αντίστοιχα

Οφέλη

  • Σταθεροποίηση των μυών της ωμικής ζώνης
  • Ενεργοποίηση των μυών της πλάτης και κυρίως του τραπεζοειδή και του ρομβοειδή
  • Βελτίωση της στάσης του σώματος

Σοφία Παπαγέωργα, Yoga &  Pilates Instructor, Personal Trainer, Συνεργάτιδα της AthensTrainers®

By |2018-08-25T12:41:43+00:00Αύγουστος 25th, 2018|Ασκήσεις|0 Comments