Δυνάμωσε τον εγκέφαλό σου: άσκηση 2

//Δυνάμωσε τον εγκέφαλό σου: άσκηση 2

Δυνάμωσε τον εγκέφαλό σου: άσκηση 2

Στερέωσε το λάστιχο κάτω από το πέλμα του εσωτερικού ποδιού

και διατήρησε το άλλο χέρι λυγισμένο μπροστά από τον ώμο κρατώντας με ουδέτερη λαβή τον αλτήρα. Εκτέλεσε άνω διαγώνια απαγωγή (με ανοιχτή ή κλειστή παλάμη). Κατά την επαναφορά εκτέλεσε πίεση με τον αλτήρα πάνω από το κεφάλι.

Επανέλαβε για άλλες 12 με 15 επαναλήψεις και άλλαξε πλευρά

Tip: Αύξησε τη δυσκολία αλλάζοντας τη λαβή του χεριού που κράτα τον αλτήρα (πχ. Arnold presses).

To be continued….

Βαρβάρα Σολομωνίδου,Wellness Specialist, Personal Trainer,Εισηγήτρια Σεμιναρίων & Συνεδρίων, Pilates Master Trainer του συστήματος “AthensTrainers® Ultimate Pilates System®”, Member Pilates Method Alliance (PMA), Member of European Lifestyle Medicine Organization (ELMO), DNAFit® Certified Trainer, General Manager & Owner της Εταιρείας AthensTrainers®

Σοφία Παπαγέωργα, Yoga & Pilates Instructor, Personal Trainer, Συνεργάτιδα της AthensTrainers®

Φωτογράφιση Ελεάννα Κουρκολοπούλου

THE BODY MAGAZINE Μάιος 2018

By |2018-06-22T18:04:20+00:00Ιούνιος 22nd, 2018|Ασκήσεις|0 Comments