Δυνάμωσε τον εγκέφαλό σου: άσκηση 3

//Δυνάμωσε τον εγκέφαλό σου: άσκηση 3

Δυνάμωσε τον εγκέφαλό σου: άσκηση 3

Αν είσαι fan της yoga τότε η στάση του δέντρου είναι η μονοποδική

ισορροπία που σου ταιριάζει. Πρόσεξε ποιο πόδι θα λυγίσεις κι εκτέλεσε έξω στροφή με το εξωτερικό χέρι.

Επανέφερε το χέρι στην αρχική του θέση και ταυτόχρονα εκτέλεσε κάμψη αγκώνα και στροφή με το εσωτερικό χέρι. Επανέλαβε για άλλες 12 με 15 επαναλήψεις και άλλαξε πλευρά.

Tip: Βρες ένα σημείο και συγκεντρώσου για να μη χάσεις την ισορροπία σου και συντονίσου με τη φίλη σου γιατί η κίνηση της έξω στροφής θα πρέπει να γίνει αργά και ταυτόχρονα! Δεν είναι τόσο εύκολη η εκτέλεση όσο φαίνεται.

To be continued….

Βαρβάρα Σολομωνίδου,Wellness Specialist, Personal Trainer,Εισηγήτρια Σεμιναρίων & Συνεδρίων, Pilates Master Trainer του συστήματος “AthensTrainers® Ultimate Pilates System®”, Member Pilates Method Alliance (PMA), Member of European Lifestyle Medicine Organization (ELMO), DNAFit® Certified Trainer, General Manager & Owner της Εταιρείας AthensTrainers®

Σοφία Παπαγέωργα, Yoga & Pilates Instructor, Personal Trainer, Συνεργάτιδα της AthensTrainers®

Φωτογράφιση Ελεάννα Κουρκολοπούλου

THE BODY MAGAZINE Μάιος 2018

 

By |2018-07-08T11:55:42+00:00Ιούλιος 8th, 2018|Ασκήσεις|0 Comments