Γίνε το άλλο του μισό και στην προπόνηση: άσκηση 1

//Γίνε το άλλο του μισό και στην προπόνηση: άσκηση 1

Γίνε το άλλο του μισό και στην προπόνηση: άσκηση 1

Η προπόνηση μπορεί να είναι ακόμα πιο αποτελεσματική όταν γίνει

παιχνίδι και διασκέδαση. Εκμεταλλεύσου την ευκαιρία να γυμναστείς μαζί του «μέχρι τελικής πτώσης» με μοναδική αντίσταση τα σώματά σας και ίσως μερικά props για να τον δελεάσεις. Είσαι έτοιμη;

Ποιος θα νικήσει;
Η γνωστή διελκυστίνδα των παιδικών σου χρόνων. Παίξε με το χαμήλωμα του κέντρου βάρους σου και το άνοιγμα των ποδιών σου κι αν θέλεις να κάνεις ζαβολιά, μπορείς να χαλαρώσεις λίγο το σχοινί ξαφνικά ώστε να «χάσει» για λίγο την ισορροπία του και να ξανατραβήξεις πιο δυνατά…

To be continued…

Βαρβάρα Σολομωνίδου,Wellness Specialist, Personal Trainer,Εισηγήτρια Σεμιναρίων & Συνεδρίων, Pilates Master Trainer του συστήματος “AthensTrainers® Ultimate Pilates System®”, Member Pilates Method Alliance (PMA), Member of European Lifestyle Medicine Organization (ELMO), DNAFit® Certified Trainer, General Manager & Owner της Εταιρείας AthensTrainers®

Διονύσης Δρακόπουλος, Personal Trainer, Συνεργάτης της AthensTrainers®

Φωτογράφιση: Άγγελος Μάης

Πηγή: BODY MAGAZINE

 

By |2019-01-03T20:25:12+00:00Ιανουάριος 3rd, 2019|Ασκήσεις|0 Comments