Γίνε το άλλο του μισό και στην προπόνηση: άσκηση 5

//Γίνε το άλλο του μισό και στην προπόνηση: άσκηση 5

Η προπόνηση μπορεί να είναι ακόμα πιο αποτελεσματική όταν γίνει παιχνίδι και διασκέδαση. Εκμεταλλεύσου την ευκαιρία να κάνεις προπόνηση μαζί του «μέχρι τελικής πτώσης» με μοναδική αντίσταση τα σώματά σας και ίσως μερικά props για να τον δελεάσεις. Είσαι έτοιμη;

Γίνε το TRX μου…είναι έξυπνη άσκηση!

Τα χέρια του γίνονται οι ιμάντες του TRX κι εσύ εκτελείς κλειστή κωπηλατική κι αυτός «ζορίζεται» να μείνει ακίνητος. Θα τραβήξετε και οι δύο το ζόρι σας!

trx

To be continued…

Βαρβάρα Σολομωνίδου,Wellness Specialist, Personal Trainer,Εισηγήτρια Σεμιναρίων & Συνεδρίων, Pilates Master Trainer του συστήματος “AthensTrainers® Ultimate Pilates System®”, Member Pilates Method Alliance (PMA), Member of European Lifestyle Medicine Organization (ELMO), DNAFit® Certified Trainer, General Manager & Owner της Εταιρείας AthensTrainers®

Διονύσης Δρακόπουλος, Personal Trainer, Συνεργάτης της AthensTrainers®

Φωτογράφιση: Άγγελος Μάης

Πηγή: BODY MAGAZINE

 

By |2019-03-31T22:38:16+02:00Φεβρουάριος 24th, 2019|Ασκήσεις|0 Comments