Γίνε το άλλο του μισό και στην προπόνηση: άσκηση 7

//Γίνε το άλλο του μισό και στην προπόνηση: άσκηση 7

Η προπόνηση μπορεί να είναι ακόμα πιο αποτελεσματική όταν γίνει παιχνίδι και διασκέδαση. Εκμεταλλεύσου την ευκαιρία να γυμναστείς μαζί του «μέχρι τελικής πτώσης» με μοναδική αντίσταση τα σώματά σας και ίσως μερικά props για να τον δελεάσεις. Είσαι έτοιμη;

Γίνε squat machine…

Εκτέλεσε καθίσματα/ squats έχοντας τα πόδια του στους ώμους σου ενώ εκείνος είναι σε θέση σανίδας/plank.
Δεν κουράζεται ιδιαίτερα. Έτσι κι αλλιώς τα… περισσότερα βάρη τα σηκώνουν οι γυναίκες!

couple workout

 

To be continued…

Βαρβάρα Σολομωνίδου,Wellness Specialist, Personal Trainer,Εισηγήτρια Σεμιναρίων & Συνεδρίων, Pilates Master Trainer του συστήματος “AthensTrainers® Ultimate Pilates System®”, Member Pilates Method Alliance (PMA), Member of European Lifestyle Medicine Organization (ELMO), DNAFit® Certified Trainer, General Manager & Owner της Εταιρείας AthensTrainers®

Διονύσης Δρακόπουλος, Personal Trainer, Συνεργάτης της AthensTrainers®

Φωτογράφιση: Άγγελος Μάης

Πηγή: BODY MAGAZINE

 

By |2019-03-08T16:46:20+00:00Μάρτιος 8th, 2019|Ασκήσεις|0 Comments