Γίνε το άλλο του μισό και στην προπόνηση: άσκηση 8

//Γίνε το άλλο του μισό και στην προπόνηση: άσκηση 8

Η προπόνηση μπορεί να είναι ακόμα πιο αποτελεσματική όταν γίνει παιχνίδι και διασκέδαση. Εκμεταλλεύσου την ευκαιρία να γυμναστείς μαζί του «μέχρι τελικής πτώσης» με μοναδική αντίσταση τα σώματά σας και ίσως μερικά props για να τον δελεάσεις. Είσαι έτοιμη;

Leg press machine…

Ευκαιρία να ξεκουραστείς και λίγο. Τώρα ζόρισέ τον με το να είσαι ακίνητη και αυτός να προσπαθεί να λυγίσει και να τεντώσει τα πόδια του. Έχεις τα χέρια σταυρωμένα στο στήθος και απολαμβάνεις τον ήλιο.

couple workout

To be continued…

Βαρβάρα Σολομωνίδου,Wellness Specialist, Personal Trainer,Εισηγήτρια Σεμιναρίων & Συνεδρίων, Pilates Master Trainer του συστήματος “AthensTrainers® Ultimate Pilates System®”, Member Pilates Method Alliance (PMA), Member of European Lifestyle Medicine Organization (ELMO), DNAFit® Certified Trainer, General Manager & Owner της Εταιρείας AthensTrainers®

Διονύσης Δρακόπουλος, Personal Trainer, Συνεργάτης της AthensTrainers®

Φωτογράφιση: Άγγελος Μάης

Πηγή: BODY MAGAZINE

 

By |2019-03-25T18:57:59+00:00Μάρτιος 22nd, 2019|Ασκήσεις|0 Comments