Ο λιναρόσπορος αποτελεί ένα ισχυρό superfood που σου χαρίζει ενέργεια και ευρωστία.

ΘΡΕΠΤΙΚΗ ΑΞΙΑ

 Αποτελεί πλούσια πηγή ω-3 λιπαρών οξέων, μαγνησίου, φωσφόρου, σιδήρου, ασβεστίου, φυτικών ινών, βιταμίνης C, συμπλέγματος βιταμινών Β.

ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ

  • Ισχυρό αντιοξειδωτικό
  • Μείωση χοληστερόλης
  • Μείωση αρτηριακής υπέρτασης
  • Θεραπεία κατά της δυσκοιλιότητας
  • Αύξηση μεταβολικού ρυθμού
  • Μείωση πόνων έμμηνου ρύσεως και των συμπτωμάτων της εμμηνόπαυσης
  • Ενίσχυση ανοσοποιητικού και πεπτικού συστήματος
  • Ανακούφιση συμπτωμάτων ουροποιητικού συστήματος
  • Λάμψη δέρματος
  • Ενίσχυση υγείας μαλλιών και νυχιών

λιναρόσπορος

ΑΝΤΕΝΔΕΙΞΗ

Καλό είναι να αποφεύγεται η κατανάλωση σε ασθενείς με υποθυρεοειδισμό διότι ο λιναρόσπορος περιέχει πολλά φυτοοιστρογόνα, τα οποία μειώνουν τη δράση των φαρμάκων για τον θυρεοειδή και έχουν αρνητική επιρροή στην παραγωγή θυροξίνης.

ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΙ ΜΕ ΛΙΝΑΡΟΣΠΟΡΟ

  • ΠΡΩΙΝΟ ΓΕΥΜΑ: γιαούρτι, μέλι, κανέλα, βρώμη, φρούτα, λιναρόσπορος, κολοκυθόσπορος, ηλιόσπορος
  • Χλιαρό νερό, λεμόνι, αλεσμένος λιναρόσπορος για αποτοξίνωση και του δέρματος
  • Κεφίρ και λιναρόσπορος για καλή λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος
  • Αλεύρι λιναρόσπορου για παρασκευή κέικ, ψωμιού, μπισκότων, μάφιν, παν κέικ, κουλουριών κ.ά.

 

Στέλλα Σιδεράτου, Διαιτολόγος- Διατροφολόγος, Φυσικοθεραπεύτρια, Ρεφλεξολόγος, Pilates Trainer

Πηγή: stellasideratou.blogspot.com