Η βρώμη έχει ευεργετικές ιδιότητες για την υγεία του ανθρώπου. Αρχικά, συμβάλλει στη μείωση της ολικής και καλής (LDL) χοληστερόλης στο αίμα. Επίσης, διατηρεί τη γλυκόζη αίματος σε φυσιολογικά επίπεδα. Ακόμη, έχει οιστρογονική και αντιοξειδωτική δράση. Τέλος, έχει αντικαταθλιπτικές ιδιότητες.

Ωστόσο, μπορεί να έχει και ανεπιθύμητες ενέργειες όπως μπορεί να προκαλέσει φούσκωμα, αέρια και κοιλιακό άλγος. Άτομα με δυσανεξία στη βρώμη, όπως και σε άλλα δημητριακά μπορεί να έχουν χρόνια ενοχλήματα στο έντερο και για αυτό καλό είναι να προτιμούν να καταναλώνουν προϊόντα ελεύθερα σε γλουτένη.

Παρακάτω σου έχω μερικές προτάσεις για πρωινά γεύματα με βρώμη:

1)Βρώμη με γάλα στα μικροκύματα για 2 λεπτά. Προσθέτεις μπανάνα, κράνμπερις και κανέλα.

βρώμη

2) Βρώμη με γάλα στα μικροκύματα για 2 λεπτά. Προσθέτεις μπανάνα, κανέλα και ξανθές σταφίδες.

3) Βρώμη με γάλα  στα μικροκύματα για 2 λεπτά. Προσθέτεις μαρμελάδα βερίκοκο, κράνμπερις και κανέλα

4) Στο μίξερ: 2 ασπράδια, 1 μπανάνα, 3 κουταλιές της σούπας βρώμη, ψήνεις σε αντικολλητικό τηγάνι. Προσθέτεις κανέλα, καρύδια και κράνμπερις.

5) Στο μίξερ: 1 κουταλιά της σούπας γάλα και 3 κουταλιές της σούπας βρώμη, 5 φέτες μπανάνα ή 2 φράουλες. Το βάζεις σε κουπ – πατ, μετά ξεφορμάρεις και προσθέτεις κομμάτια μπανάνας ή φράουλας αντίστοιχα.

Στέλλα Σιδεράτου, Διαιτολόγος- Διατροφολόγος, Φυσικοθεραπεύτρια, Ρεφλεξολόγος, Pilates Trainer

Πηγή: stellasideratou.blogspot.com