Η προπόνηση με τη μέθοδο pilates στο Reformer σου υπόσχεται μακριά, τονισμένα και δυνατά πόδια
χωρίς επιβάρυνση στη μέση και με την αντίσταση που ταιριάζει στο δικό σου επίπεδο φυσικής κατάστασης.
Ready for the challenge?

LEG & BUTT WORK

CIRCLES

reformer

Κύκλοι προς τα έξω… κύκλοι προς τα μέσα…
ΑΡΧΙΚΗ ΘΕΣΗ: Σε ύπτια θέση, κεφάλι κάτω, πόδια τεντωμένα στις 45° στις λαβές, φτέρνες μαζί ενωμένες, δάχτυλα σε απόσταση, γλουτοί στο mat.
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ: 1 κόκκινο & 1 πράσινο ελατήριο

ΕΚΤΕΛΕΣΗ: Εκτέλεσε με εισπνοή δύο ημικύκλια αντίθετης κατεύθυνσης και με εκπνοή επέστρεψε στην
αρχική θέση. Δοκίμασε 4-5 επαναλήψεις και μετά αντίθετα. «What goes around comes around»…

TIPS

Διατήρησε άνοιγμα ποδιών όσο το frame του reformer
Μη σηκώνεις τη λεκάνη από το mat
Εκπνοή κάθε φορά που απομακρύνεις τα πόδια από το κέντρο σου
Διατήρησε τα πάντα στην κεντρική γραμμή του σώματός σου

 

 

Βαρβάρα Σολομωνίδου,Wellness Specialist, Personal Trainer,Εισηγήτρια Σεμιναρίων & Συνεδρίων, Pilates Master Trainer του συστήματος “AthensTrainers® Ultimate Pilates System®”, Member Pilates Method Alliance (PMA), Member of European Lifestyle Medicine Organization (ELMO), DNAFit® Certified Trainer, General Manager & Owner της Εταιρείας AthensTrainers®

ΜΟΝΤΕΛΑ: ΦΩΤΕΙΝΗ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΠΑΚΑΡΑ, ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΔΕΣ ΤΗΣ ATHENSTRAINERS®

Ρούχα: DANCEDREAMS VICKY ZORBA Εξοπλισμός: HOME REFORMER BENDIS PILATES by BODYBUILDING CLUB

Πηγή: Body Magazine, τεύχος 56