Η προπόνηση με τη μέθοδο pilates στο Reformer σου υπόσχεται μακριά, τονισμένα και δυνατά πόδια
χωρίς επιβάρυνση στη μέση και με την αντίσταση που ταιριάζει στο δικό σου επίπεδο φυσικής κατάστασης.
Ready for the challenge?

LEG & BUTT WORK

FEET PULLING STRAPS
Αν είχες ανάγκη μια άσκηση για το πίσω μέρος των ποδιών που θα σε τέντωνε στο τέλος κάθε επανάληψης, τότε αυτή είναι που ψάχνεις.

reformer

ΑΡΧΙΚΗ ΘΕΣΗ: Στήριξη σε 3 σημεία πάνω στο long box, το ελεύθερο πόδι με loop ακριβώς κάτω από το αντίστοιχο ισχίο.
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ: 1 κίτρινο ελατήριο.

ΕΚΤΕΛΕΣΗ: Οδήγησε το πόδι μέχρι την ευθεία της σπονδυλικής στήλης με εκπνοή και επανάφερέ το στην αρχική θέση. Επανάλαβε άλλες 5 φορές και μετά άλλαξε πλευρά.

TIPS

Σταθεροποίησε όλο το σώμα σου και κίνησε μόνο το πόδι

Ψήλωσε πάνω στα χέρια σου

Ρούφηξε την κοιλιά σου προς τη σπονδυλική στήλη

 

Βαρβάρα Σολομωνίδου,Wellness Specialist, Personal Trainer,Εισηγήτρια Σεμιναρίων & Συνεδρίων, Pilates Master Trainer του συστήματος “AthensTrainers® Ultimate Pilates System®”, Member Pilates Method Alliance (PMA), Member of European Lifestyle Medicine Organization (ELMO), DNAFit® Certified Trainer, General Manager & Owner της Εταιρείας AthensTrainers®

ΜΟΝΤΕΛΑ: ΦΩΤΕΙΝΗ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΠΑΚΑΡΑ, ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΔΕΣ ΤΗΣ ATHENSTRAINERS®

Ρούχα: DANCEDREAMS VICKY ZORBA Εξοπλισμός: HOME REFORMER BENDIS PILATES by BODYBUILDING CLUB

Πηγή: Body Magazine, τεύχος 56