Η προπόνηση με τη μέθοδο pilates στο Reformer σου υπόσχεται μακριά, τονισμένα και δυνατά πόδια
χωρίς επιβάρυνση στη μέση και με την αντίσταση που ταιριάζει στο δικό σου επίπεδο φυσικής κατάστασης.
Ready for the challenge?

LEG & BUTT WORK

HAMSTRINGS

Είσαι έτοιμη… για κράμπα; Η άσκηση αυτή θα τεστάρει τους μυς του μηρού στην οπίσθια επιφάνειά του.

reformer

ΑΡΧΙΚΗ ΘΕΣΗ: Σε πρηνή θέση πάνω στο long box, με τα πόδια λίγο πιο έξω από αυτό περασμένα μέσα από τα loops και τα χέρια στο μπροστινό μέρος του box.

ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ:1 κίτρινο ελατήριο.

ΕΚΤΕΛΕΣΗ: Εκπνοή και κάμψε τα γόνατα οδηγώντας τα άκρα πόδια προς τους γλουτούς.
Με εισπνοή επαναφορά στην αρχική θέση σιγά σιγά. Εκτέλεσε άλλες 5-7 επαναλήψεις

TIPS

Διατήρησε το πάνω μέρος του κορμού σε έκταση

Πόδια τελείως κλειστά

Κόντυνε τα σχοινιά, αν θέλεις να εκτελέσεις την άσκηση πετυχημένα

 

 

Βαρβάρα Σολομωνίδου,Wellness Specialist, Personal Trainer,Εισηγήτρια Σεμιναρίων & Συνεδρίων, Pilates Master Trainer του συστήματος “AthensTrainers® Ultimate Pilates System®”, Member Pilates Method Alliance (PMA), Member of European Lifestyle Medicine Organization (ELMO), DNAFit® Certified Trainer, General Manager & Owner της Εταιρείας AthensTrainers®

ΜΟΝΤΕΛΑ: ΦΩΤΕΙΝΗ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΠΑΚΑΡΑ, ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΔΕΣ ΤΗΣ ATHENSTRAINERS®

Ρούχα: DANCEDREAMS VICKY ZORBA Εξοπλισμός: HOME REFORMER BENDIS PILATES by BODYBUILDING CLUB

Πηγή: Body Magazine, τεύχος 56