Χάρισε στο παιδί σου το καλύτερο δώρο: συνάσκηση 2

//Χάρισε στο παιδί σου το καλύτερο δώρο: συνάσκηση 2

Η άσκηση είναι το Α και το Ω για την υγεία του ανθρώπου. Το ίδιο ισχύει και για τα μικρά παιδιά, που το παιχνίδι είναι η απόλυτη μορφή άσκησης που τους ταιριάζει. Ως γονιός ενθάρρυνε το παιχνίδι του παιδιού σου, μιας και μέσω αυτού επιτυγχάνεται η σωματική και ψυχική ευεξία του.

ΤΟ ΠΑΙΔΊ ΈΧΕΙ ΑΝΆΓΚΗ ΤΗΝ ΕΠΙΒΡΆΒΕΥΣΗ ΚΑΙ ΌΧΙ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΉ ΣΟΥ.
Μην το αμφισβητείς και το επικρίνεις. Δείξε του ότι πιστεύεις στις δυνάμεις του και παράλληλα επιβεβαίωσέ του ότι θα είσαι δίπλα του όποια στιγμή θελήσει. Βοήθησέ το να επιχειρεί νέα πράγματα, να μη φοβάται την αποτυχία, να μάθει να εμπιστεύεται και να υπερασπίζει τον εαυτό του, να αξιοποιεί τα χαρίσματα και τις ικανότητές του.
Παράλληλα να αναπτύσσει δεξιότητες που θα το βοηθήσουν να ξεπεράσει τις δυσκολίες με τις οποίες έρχεται αντιμέτωπο. Μην το συγκρίνεις με το αδερφάκι του ή άλλο παιδάκι. Και το βασικότερο, μην αδιαφορείς για τα μηνύματα και τα σημάδια που δείχνει για να σου μεταφέρει τις αγωνίες του σε θέματα που το απασχολούν. Η συνάσκηση μπορεί να το βοηθήσει πολύ.

ΈΞΥΠΝΟΙ ΚΑΙ ΤΑΥΤΌΧΡΟΝΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΟΊ ΤΡΌΠΟΙ ΝΑ ΜΥΉΣΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΔΊ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΆΣΚΗΣΗ
1. Αφιέρωσε ποιοτικό χρόνο. Το παιδί θα αισθανθεί ασφαλές και χαρούμενο, μιας και θα ζει σε ένα περιβάλλον που το υποστηρίζει και είναι ήρεμο.
2. Ασχολήσου μαζί του και ενθάρρυνε τις πρωτοβουλίες του.
3. Δέξου τα λάθη και τις αποτυχίες του.
4. Βρες αξίες να προβάλεις και μέσα από αυτά.
5. Μίλησε μαζί του. Έτσι, αργότερα θα αυτονομηθεί, θα αυξήσει την αυτοεκτίμησή του και θα χτίσει την αυτοπεποίθησή του.

Συνασκήσεις που θα σε φέρουν πιο κοντά του σε κάθε επίπεδο

Τοποθέτησε τα πέλματά σου στη λεκάνη της και κράτησέ της τα χέρια. Το μόνο που έχει να κάνει είναι να διατηρήσει σώμα της τελείως ίσιο για να ισορροπήσει καθώς θα τεντώσεις τα πόδια σου.Τώρα άφησε το ένα χέρι της και ζήτησε της να πιάσει το πόδι της πίσω στον γλουτό. Θα δυσκολευτεί στην αρχή.

Ενθάρρυνέ τη. Χαμογέλασέ της και βοήθησέ τη να μην εγκαταλείψει την προσπάθεια.

Φράσεις που κάνουν καλό
-«Μη στενοχωριέσαι, μαζί θα το προσπαθήσουμε»
-«Συγκεντρώσου και ξαναπροσπάθησε. Δεν είναι κακό να δοκιμάσεις ξανά. Θα σ’ αγαπώ ό,τι κι αν κάνεις»

Varvara Solomonidou,Wellness Specialist, Personal Trainer, Seminar & Conference Lecturer, Pilates Master Trainer “AthensTrainers® Ultimate Pilates System®”, Member of Pilates Method Alliance (PMA),  Member of European Lifestyle Medicine Organization (ELMO), DNAFit®  Certified Trainer, General Manager & Owner of AthensTrainers®

ΦΩΤΟΓΡΆΦΟΣ: ΚΏΣΤΑΣ ΚΑΠΑΡΕΛΙΏΤΗΣ
ΜΟΝΤΈΛΑ: ΦΩΤΕΙΝΉ ΑΛΕΞΟΠΟΎΛΟΥ, YOGA & PILATES INSTRUCTOR, ΣΥΝΕΡΓΆΤΙΔΑ ΤΗΣ ATHENSTRAINERS®
ΚΑΙ Η ΜΙΚΡΉ ΝΊΚΗ

Η μικρή Νίκη φορά Dancedreams, Vicky Zorba. Η Φωτεινή φοράει κολάν Thesis Top, H&M

Πηγή: The Body Magazine τεύχος 53

By |2019-11-30T16:51:30+02:00Νοέμβριος 30th, 2019|Ασκήσεις|0 Comments