Καλέστε μας σήμερα! 6950 614 115|info@athenstrainers.gr

Sunset Yoga : η στάση της σελήνης

//Sunset Yoga : η στάση της σελήνης

Ο Sadhguru είπε ότι στο διάστημα της ανατολής και της δύσης τα πάντα είναι σε κατάσταση ΡΟΗΣ. Αν κάνεις
πρακτική εκείνη την ώρα, η ικανότητά σου να ξεπερνάς τους περιορισμούς και τα όριά σου είναι καλύτερη καθώς
όλες οι ζωτικές ενέργειες ρέουν.

Κάνε το ηλιοβασίλεμα φόντο στο κάδρο του ουρανού και δώσε με την πρακτική σου μια πινελιά: «Πίνακες με θέμα Άνθρωποι». Αποτύπωσε τη στιγμή στην ψυχή σου και απαθανάτισε το παιχνίδι με το σώμα σου και τον ήλιο του δειλινού… Αναμνήσεις που μένουν για πάντα. Το ηλιοβασίλεμα είναι μια ιδανική στιγμή για διαλογισμό και σου δίνεται η ευκαιρία να ανακτήσεις την αρμονία και την ισορροπία στην ψυχή και το σώμα. Η Γη γυρίζει και είναι σε μια κατάσταση συνεχούς αλλαγής. Αυτό σου υπενθυμίζει ότι τίποτα δεν είναι σταθερό, από τα κύτταρά σου μέχρι
την πνευματική σου ύπαρξη. Είναι ευκαιρία να εκμεταλλευτείς τέτοιες στιγμές για να ελευθερώσεις καταστάσεις και συναισθήματα που δεν σε εκπροσωπούν πια αλλά και για να ξαναγεννηθείς. Κοιτάζοντας το ηλιοβασίλεμα νιώσε το αίσθημα απίστευτης δυναμικής μεταμόρφωσης που σε ενώνει με τον εσωτερικό σου κόσμο και τη δημιουργία στο σύνολό της.

ANJANEYASANA-MONKEY LUNGE-LOW LUNGE-LUNGE POSE
Πρόκειται για μία καταπληκτική στάση, που διατείνει τα ισχία, τους γλουτούς και τους τετρακέφαλους ενώ παράλληλα βελτιώνει την ισορροπία, την αυτοσυγκέντρωση και την κιναίσθηση του κορμού.

Ξεκίνησε από τον κάτω σκύλο/downward facing dog. Με την εκπνοή οδήγησε το ένα πόδι λυγισμένο κοντά και μέσα
από την ομώνυμη παλάμη, διατηρώντας το γόνατο πάνω από την ποδοκνημική άρθρωση. Χαμήλωσε το άλλο γόνατο στο έδαφος. Με την εισπνοή οδήγησε τα χέρια πάνω και πίσω από το κεφάλι, στήθος και κεφάλι να κοιτάζουν προς τον ουρανό. Φέρε τις παλάμες αντιμέτωπες και μαλάκωσε τους ώμους. Οδήγησε τον κόκκυγα προς τη γη, μακραίνοντας έτσι την οσφυϊκή μοίρα κι ενεργοποιώντας τους μύες του κέντρου σου.

sunset yoga

Μείνε για 5 αναπνοές κι ελευθέρωσε τη στάση τοποθετώντας τις παλάμες κάτω στο έδαφος πηγαίνοντας πάλι σε
downward facing dog για να επαναλάβεις με το άλλο πόδι.

ΟΦΕΛΗ
– Αυξάνει την ελαστικότητα της σπονδυλικής στήλης και των ποδιών
-Βελτιώνει τη σωματική στάση
-Αυξάνει το εύρος κίνησης των αρθρώσεων (ιδανική άσκηση για αθλητές δρομείς, τριαθλητές, ποδηλάτες αλλά και      για όσους έχουν καθιστική εργασία)
-Βελτιώνει τη μυϊκή αντοχή των μηρών
-Ανακουφίζει από τους πόνους του ισχιακού νεύρου
-Διευκολύνει την αναπνοή και βελτιώνει τη λειτουργία του κυκλοφορικού συστήματος
-Βελτιώνει την ισορροπία, την αυτοσυγκέντρωση και την κιναίσθηση του κορμού
-Ηρεμεί το μυαλό
-Ενεργοποιεί τη λειτουργία του θυρεοειδούς αδένα

 

Βαρβάρα Σολομωνίδου,Wellness Specialist, Personal Trainer,Εισηγήτρια Σεμιναρίων & Συνεδρίων, Pilates Master Trainer του συστήματος “AthensTrainers® Ultimate Pilates System®”, Member Pilates Method Alliance (PMA), Member of European Lifestyle Medicine Organization (ELMO), DNAFit® Certified Trainer, General Manager & Owner της Εταιρείας AthensTrainers®

ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΕΣ: ΕΛΙΝΑ ΜΠΕΛΕΓΡΙΝΗ
ΜΟΝΤΕΛΟ: ΦΕΝΙΑ ΒΡΑΧΑ, YOGA & PILATES TRAINER, ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΔΑ ΤΗΣ ATHENSTRAINERS®

ΠΗΓΗ: BODY MAGAZINE

By |2019-08-25T13:50:27+00:00Αύγουστος 25th, 2019|Ασκήσεις|0 Comments