Η ονομασία αυτής της καρέκλας προήλθε από τη λέξη wonder που σημαίνει «θαύμα», γιατί σίγουρα μπορεί να κάνει θαύματα στους ασκούμενους.

Η Wunda Chair σχεδιάστηκε αρχικά από τον Joseph H. Pilates για τους πελάτες του που ήθελαν να έχουν ένα μηχάνημα να χρησιμοποιούν στο σπίτι τους. Μπορείς να εκτελέσεις ασκήσεις από ύπτια, εδραία/ καθιστή, όρθια θέση πάνω στην chair, όπως και από τις πλαϊνές πλευρές. Οι ασκήσεις επικεντρώνονται στη σταθεροποίηση και
την ευλυγισία του ασκούμενου.

Single leg pumps

wunda chair

Κάθισε πάνω στη Wunda Chair με το ένα πόδι στη μύτη πάνω στο pedal και το άλλο τεντωμένο σε θέση κάμψης
ισχίου 90° με άκρο point. Κράτησε με τα χέρια το κάθισμα.
Πίεσε όλη τη διαδρομή προς τα κάτω εκπνέοντας και έλεγξε την προς τα πάνω κίνηση εισπνέοντας.
Εκτέλεσε 5 φορές ανά πόδι.

Tips
• Διατήρησε το πόδι με τη μύτη πάνω στο pedal, δίνοντας έμφαση στη σωστή θέση της ποδοκνημικής άρθρωσης
• Η κίνηση γίνεται από το ΡΗ/κέντρο σου
• Διατήρησε τον κορμό ψηλό, τον αυχένα μακρύ, τους ώμους ανοιχτούς και στα πλάγια και το στήθος έξω
• Διατήρησε τα ισχιακά κυρτώματα κολλημένα πάνω στη Wunda Chair για να αποφύγεις κίνηση τραμπάλας κατά
την εκτέλεση της άσκησης
• Διατήρησε τον έλεγχο της προς τα πάνω κίνησης

Βαρβάρα Σολομωνίδου,Wellness Specialist, Personal Trainer,Εισηγήτρια Σεμιναρίων & Συνεδρίων, Pilates Master Trainer του συστήματος “AthensTrainers® Ultimate Pilates System®”, Member Pilates Method Alliance (PMA), Member of European Lifestyle Medicine Organization (ELMO), DNAFit® Certified Trainer, General Manager & Owner της Εταιρείας AthensTrainers®

 

 

 

 

ΦΩΤΟΓΡΆΦΟΣ: ΕΛΕΆΝΝΑ ΚΟΥΡΚΟΥΛΟΠΟΎΛΟΥ
ΜΟΝΤΈΛΟ: ΠΟΛΥΤΊΜΗ ΣΆΛΜΑ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΌΜΕΝΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΉΜΑΤΟΣ ATHENSTRAINERS ULTIMATE PILATES SYSTEM®

Πηγή: Body Magazine τεύχος 53