Η yoga wheel κατασκευάστηκε για να βαθαίνει κάποιες asanas, να βελτιώνει την ευλυγισία, να παρέχει υποστήριξη και να σε προτρέπει να δοκιμάσεις παιχνίδια ισορροπίας.

Το κλειδί της επιτυχίας ή το τρικ είναι να καταλάβεις  πώς θα προσαρμόσεις το μάθημα σου χρησιμοποιώντας
αυτή τη μαγική ρόδα με έναν ασφαλή και αποτελεσματικό τρόπο. Ξεκίνησε με ασκήσεις που «πατάς τα πόδια σου στη γη» δοκιμάζοντας τα όρια σου και μετά δοκίμασε πιο «extreme» θέσεις ακολουθώντας τις οδηγίες της Σοφίας Παπαγεωργά, Pilates & Yoga Instructor, AthensTrainers®

IMPROVE YOUR BALANCE (ADHO MUKHA VRKSASANA-ASSIST IN HEADSTAND-PIKE)

yoga wheel

Ξεκινώντας από  θέση plank αλλά με τις κνήμες πάνω στη yoga wheel, οδήγησε τη λεκάνη σου πάνω από τους ώμους και τα χέρια, διατηρώντας τα πόδια συνεχώς τεντωμένα και φέρνοντας κοντά σου τη ρόδα.
• Διατήρησε το κεφάλι ανάμεσα στους βραχίονες
• Ενεργοποίησε τους κοιλιακούς μύες για να φέρεις τη yoga wheel κοντά σου
• Ψήλωσε πάνω στα χέρια σου

ΟΦΕΛΗ:

1. Δυναμώνει τα χέρια, τους καρπούς
2. Ενεργοποιεί τον πυρήνα και δυναμώνει τους κοιλιακούς μυς
3. Βελτιώνει την ικανότητα συγκέντρωσης και την ισορροπία

 

Βαρβάρα Σολομωνίδου,Wellness Specialist, Personal Trainer,Εισηγήτρια Σεμιναρίων & Συνεδρίων, Pilates Master Trainer του συστήματος “AthensTrainers® Ultimate Pilates System®”, Member Pilates Method Alliance (PMA), Member of European Lifestyle Medicine Organization (ELMO), DNAFit® Certified Trainer, General Manager & Owner της Εταιρείας AthensTrainers®

Φωτογραφίες: Ελεάννα Κουρκουλοπούλου

Hair stylist: Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος

Yoga wheel by Life Technologies

 

Πηγή: Body Magazine τεύχος 49