Η yoga wheel κατασκευάστηκε για να βαθαίνει κάποιες asanas, να βελτιώνει την ευλυγισία, να παρέχει υποστήριξη και να σε προτρέπει να δοκιμάσεις παιχνίδια ισορροπίας.

Το κλειδί της επιτυχίας ή το τρικ είναι να καταλάβεις  πώς θα προσαρμόσεις το μάθημα σου χρησιμοποιώντας
αυτή τη μαγική ρόδα με έναν ασφαλή και αποτελεσματικό τρόπο. Ξεκίνησε με ασκήσεις που «πατάς τα πόδια σου στη γη» δοκιμάζοντας τα όρια σου και μετά δοκίμασε πιο «extreme» θέσεις ακολουθώντας τις οδηγίες της Σοφίας Παπαγεωργά, Pilates & Yoga Instructor, AthensTrainers®

MOBILITY AND STRETCH (HALASANA-PLOW)
Από ύπτια θέση οδήγησε τα πόδια πίσω και πάνω από το κεφάλι/roll over μέχρι ν’ ακουμπήσουν τη yoga wheel.

yoga wheel

• Πίεσε τους βραχίονες στο έδαφος ώστε ν’ «ανοίξουν» οι ώμοι και το στήθος
• Διατήρησε το βλέμμα στον ομφαλό
• Διατήρησε το βάρος του σώματος στην ωμική ζώνη και όχι στον αυχένα
• Διατήρησε τεντωμένα τα πόδια σου

ΟΦΕΛΗ:

1. Επιμηκύνει τη σπονδυλική στήλη
2. Ηρεμεί το νευρικό σύστημα
3. Αιματώνει τα κοιλιακά όργανα

 

Βαρβάρα Σολομωνίδου,Wellness Specialist, Personal Trainer,Εισηγήτρια Σεμιναρίων & Συνεδρίων, Pilates Master Trainer του συστήματος “AthensTrainers® Ultimate Pilates System®”, Member Pilates Method Alliance (PMA), Member of European Lifestyle Medicine Organization (ELMO), DNAFit® Certified Trainer, General Manager & Owner της Εταιρείας AthensTrainers®

Φωτογραφίες: Ελεάννα Κουρκουλοπούλου

Hair stylist: Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος

Yoga wheel by Life Technologies

 

Πηγή: Body Magazine τεύχος 49