Yoga wheel: seiza – meditation posture

//Yoga wheel: seiza – meditation posture

Seiza: Η άσκηση της εβδομάδας!

Γονατίστε και καθίστε στη yoga wheel αφού την τοποθετήσετε μεταξύ των ποδιών σας. Διατηρήστε τις κνήμες στο στρώμα , στο άνοιγμα των ισχίων, τους ώμους πάνω από τα ισχία σας (ίσια πλάτη) και τα χέρια λυγισμένα με παλάμες ενωμένες στο κέντρο του στήθους. Όταν είστε έτοιμοι κλείστε τα μάτια και μείνετε σε αυτή την pose για όσο διάστημα χρειάζεστε..

Yoga tip: αυτή η παραδοσιακή στάση του διαλογισμού είναι ουσιαστικά μια υποστηριζόμενηVirasana  (Hero pose) ή Vajrasana (Thunderbolt pose).

Σοφία Παπαγέωργα, Yoga &  Pilates Instructor  του συστήματος AthensTrainers® Ultimate Pilates System®, Personal Trainer, Συνεργάτιδα της AthensTrainers®

Φωτογράφιση Ελεάννα Κουρκολοπούλου για το THE BODY MAGAZINE

 
By |2019-04-01T16:14:27+00:00Νοέμβριος 30th, 2018|Ασκήσεις|0 Comments