Η άσκηση της εβδομάδας!

Αρχική θέση

Σε όρθια θέση με τα πόδια στο άνοιγμα των ισχίων μπροστά από το σημείο εξάρτησης αλλά πίσω από την αιώρα, κρατώντας την με τα χέρια στο άνοιγμα των ώμων.

Εκτέλεση

Εισπνεύστε και οδηγήστε τα χέρια προς τα εμπρός διατηρώντας το υπόλοιπο σώμα σε μια ευθεία . Εκπνεύστε κατά την επαναφορά στην αρχική θέση.

aerial pilates

 

ΟΔΗΓΙΕΣ:

  • Διατηρήστε το σώμα σε μια ευθεία, σα σε γύψο
  • PH μέσα και πάνω
  • Μην ανασηκώνετε τους ώμους αλλά διατηρήστε το λαιμό μακρύ

 

Βαρβάρα Σολομωνίδου,Wellness Specialist, Personal Trainer,Εισηγήτρια Σεμιναρίων & Συνεδρίων, Pilates Master Trainer του συστήματος “AthensTrainers® Ultimate Pilates System®”, Member Pilates Method Alliance (PMA), Member of European Lifestyle Medicine Organization (ELMO), DNAFit® Certified Trainer, General Manager & Owner της Εταιρείας AthensTrainers®