Αρχικά το  το χρησιμοποιούσαν οι Ινδιάνοι της Β. Αμερικής για τη μετακίνηση στις λίμνες και τα ποτάμια.

Σε μια χώρα όπως η Ελλάδα, περιτριγυρισμένη από νερό η κωπηλασία σε ένα κανό  είναι μια πραγματική απόλαυση και ταυτόχρονα μια εξαιρετική άσκηση, καθώς γυμνάζονται πάρα πολλές μυικές ομάδες.

Πολλοί θεωρούν ότι το κανό είναι εύκολο άθλημα. Εντούτοις, χρειάζεται να διαθέτει κανείς κωπηλατικές ικανότητες.

Για το λόγο αυτό, μαθαίνουμε να κωπηλατούμε σωστά από την αρχή. Θα μας γίνει συνήθεια και θα αποφύγουμε τους περιττούς τραυματισμούς. Προχωράμε σταδιακά, ανεβάζοντας τους ρυθμούς ανάλογα με την εμπειρία και την φυσική μας κατάσταση.

κανό

 

Οφέλη στο σώμα: Mας βοηθάει να γραμμώσουμε το πάνω μέρος του σώματός. Τραβώντας το κουπί κόντρα στο νερό, πετυχαίνουμε μέγιστη αντίσταση. Με αυτή την άσκηση, γυμνάζουμε τους ώμους, τους τρικέφαλους, τους δικέφαλους, την πλάτη και τον κορμό μας.
Οφέλη στην ψυχική διάθεση: Είναι σαν να κάνουμε διαλογισμό. Μέσα σε ένα κανό, μερικά μόλις εκατοστά πάνω από το νερό, βρισκόμαστε στο ιδανικό σημείο για να απολαύσουμε το απέραντο γαλάζιο, να ξεφύγουμε εντελώς από την καθημερινότητα και να χαλαρώσουμε εντελώς. Το κανό μας χαρίζει μια μοναδική αίσθηση ελευθερίας.

Συμβουλές Ασφαλείας:

– Στο ταξίδι φοράμε πάντα το σωσίβιο και τα κατάλληλα ρούχα.

–  Ανεβαίνουν μόνο όσα άτομα ορίζει ο κατασκευαστής.

– Καλό είναι να μην ταξιδεύουμε ποτέ μόνοι, όπως και να γνωστοποιούμε σε κάποιον πού θα πάμε και πότε σκοπεύουμε να γυρίσουμε.

– Αν κάνουμε κωπηλασία σε ανοιχτή θάλασσα, δεν πρέπει να απομακρυνόμαστε πέρα των 500 μέτρων από την ακτή.

 

Πηγή: ingolden.gr