Ιδιότητες:

  • Τονώνει τη διάθεση και τη λειτουργία του εγκεφάλου, βελτιώνοντας τις πνευματικές επιδόσεις
  • Πιθανό να βελτιώνει την αθλητική απόδοση
  • Αντιοξειδωτικός
  • Προστατευτική επίδραση σε ασθένειες όπως διαβήτης, καρδιαγγειακές παθήσεις
  • Μειώνει τον κίνδυνο κατάθλιψης, νόσου Alzheimer, διαφόρων ειδών καρκίνου όπως του ήπατος
  • Στην καφεΐνη οφείλεται η διέγερση του κεντρικού νευρικού συστήματος και τη αύξηση της κυκλοφορίας του αίματος και την αναπνοής

καφές

Αρνητικές Επιδράσεις:

Σε αυξημένη κατανάλωση, πιθανό να προκαλέσει:

  • Κεφαλαλγίες
  • Κρίσεις πανικού
  • Καούρες
  • Αίσθηση άγχους
  • Αϋπνία
  • Νευρικότητα

ΠΡΟΣΟΧΗ!!

  • Η συχνή κατανάλωση ενός γλυκού καφέ αυξάνει τις πιθανότητες για παχυσαρκία, διαβήτη τύπου ΙΙ, αύξηση τριγλυκεριδίων στο αίμα.
  • Αν θέλεις να προσθέσεις ζάχαρη στον καφέ, απέφυγε την κρυσταλλική ζάχαρη και επέλεξε τη μαύρη ή καστανή ζάχαρη ή στέβια.

ΛΟΥΚΟΥΜΙ

Το λουκούμι αποτελεί μία καλή διατροφική λύση, ειδικά όταν θέλουμε να καταναλώσουμε ένα γλυκό, καθώς αποδίδει 60 θερμίδες/ μερίδα!

 

Στέλλα Σιδεράτου, Διαιτολόγος- Διατροφολόγος, Φυσικοθεραπεύτρια, Ρεφλεξολόγος, Pilates Trainer

Πηγή: stellasideratou.blogspot.com