Σμιλεμένοι γλουτοί, γραμμωμένη κοιλιά με μια fitball: front kicks

//Σμιλεμένοι γλουτοί, γραμμωμένη κοιλιά με μια fitball: front kicks

Οι fitball είναι θαυμάσιο «εργαλείο» για την ενδυνάμωση του κορμού/κέντρου, τη βελτίωση της σωματικής στάσης, την ιδιοδεκτικότητα, την ισορροπία και την προστασία των αρθρώσεων. Ιδανικές για λειτουργική προπόνηση και αποκατάσταση, εξαιρετικά πολύπλευρες και με λίγη φαντασία μπορείς να δημιουργήσεις το πιο «challenging» πρόγραμμα.

fitball exercises

Το κόστος της δεν ξεπερνά τα 20 ευρώ.

Οι ασκήσεις με fitball σε «οδηγούν» στο επόμενο επίπεδο.

Η ιδιοδεκτικότητα χρειάζεται μέσα κι έξω από το γυμναστήριο. Σε προφυλάσσει από τραυματισμούς της καθημερινότητας μιας και οι αρθρώσεις είναι πιο σταθερές και οι μύες έχουν τη δύναμη να ανταποκριθούν σε «ξαφνικές» κινήσεις και καταστάσεις.

Όταν βλέπεις αυτές τις τεράστιες fitballs, σκέφτεσαι πόσο διασκεδαστικό είναι να αναπηδάς πάνω της! Πράγματι, αλλά την ίδια ώρα γυμνάζεις όλο το σώμα σου τόσο αποτελεσματικά όσο με την προπόνηση σε συμβατικά μηχανήματα γυμναστηρίου. Επίλεξε το σωστό μέγεθος της fitball και ακολούθησε βήμα-βήμα τη personal trainer της ομάδας AthensTrainers® Φωτεινή Αλεξοπούλου στο πρόγραμμα που ακολουθεί.

FRONT KICKS

Η άσκηση της εβδομάδας!

Γλουτός, μηρός και κοιλιά σε πλήρη ενεργοποίηση
ΑΡΧΙΚΉ ΘΈΣΗ: Στηρίξου πάνω στη μπάλα σε μια ημιπλάγια γονατιστή θέση. Το ένα χέρι σου ακουμπά με τον πήχη στο πάνω μέρος της μπάλας και το άλλο ακουμπά μόνο για ισορροπία. Διατήρησε το γόνατο στήριξης κάτω από το σύστοιχο ισχίο και το ελεύθερο πόδι σχεδόν παράλληλο με το έδαφος στην προέκταση του σώματος.

ΕΚΤΈΛΕΣΗ: Εισπνοή και με την εκπνοή οδήγησε με flex το πόδι μπροστά κινώντας το σ’ ένα επίπεδο. Κίνησε το προς τα πίσω με point εισπνέοντας.

front kicks

ΟΔΗΓΙΕΣ
• Διατήρησε τον κορμό σου ακίνητο
• Μην υπερεκτείνεις τον κορμό όταν το πόδι κινείται προς τα πίσω
• Ψήλωσε πάνω στον αγκώνα στήριξης, μη βουλιάζεις
• Διατήρησε το ισχίο πάνω από το γόνατο στήριξης
• Εκτέλεσε την άσκηση ελεγχόμενα…όσο πιο αργά τόσο μεγαλύτερο το «κάψιμο»…

 

 

Βαρβάρα Σολομωνίδου,Wellness Specialist, Personal Trainer,Εισηγήτρια Σεμιναρίων & Συνεδρίων, Pilates Master Trainer του συστήματος “AthensTrainers® Ultimate Pilates System®”, Member Pilates Method Alliance (PMA), Member of European Lifestyle Medicine Organization (ELMO), DNAFit® Certified Trainer, General Manager & Owner της Εταιρείας AthensTrainers®

Φωτογραφίες: Κώστας Καπαρελιώτης

Η Φωτεινή φοράει ρούχα H&M, παπούτσια Ultra Boost Adidas, στρώμα και Fitball Intersport

Πηγή: Body Magazine, Απρίλιος 2019

By |2019-04-28T12:37:50+00:00Απρίλιος 28th, 2019|Ασκήσεις|0 Comments