Γίνε το άλλο του μισό και στην προπόνηση: άσκηση 10

//Γίνε το άλλο του μισό και στην προπόνηση: άσκηση 10

Προπόνηση και Διασκέδαση

Η προπόνηση μπορεί να είναι ακόμα πιο αποτελεσματική όταν γίνει παιχνίδι και διασκέδαση. Εκμεταλλεύσου την ευκαιρία να κάνεις προπόνηση μαζί του «μέχρι τελικής πτώσης» με μοναδική αντίσταση τα σώματά σας και ίσως μερικά props για να τον δελεάσεις. Είσαι έτοιμη;

CIRCUS BLOCKS-ΤΑ ΠΆΝΩ ΚΆΤΩ

Στηρίξου στα πόδια του ενώ αυτός κρατάει τα δικά σου…δύο πλευρές του ίδιου νομίσματος…τα πάνω κάτω λοιπόν σαν επίδειξη τσίρκου…μπορείς να προτείνεις και push ups αν αντέχεις και αυτός κλειστές πιέσεις στήθους…να είσαι σίγουρη όμως γιατί είσαι σε δύσκολη θέση.

To be continued…

Βαρβάρα Σολομωνίδου,Wellness Specialist, Personal Trainer,Εισηγήτρια Σεμιναρίων & Συνεδρίων, Pilates Master Trainer του συστήματος “AthensTrainers® Ultimate Pilates System®”, Member Pilates Method Alliance (PMA), Member of European Lifestyle Medicine Organization (ELMO), DNAFit® Certified Trainer, General Manager & Owner της Εταιρείας AthensTrainers®

Διονύσης Δρακόπουλος, Personal Trainer, Συνεργάτης της AthensTrainers®

Φωτογράφιση: Άγγελος Μάης

Διονύσης: Μπλούζα, Nike Pro HyperCool, Σορτς,Nike Distance, Παπούτσια, Nike Vomero

Βαρβάρα: Κολάν, Adidas Climalite, Μπλούζα, Hydralite Tank Tanktop Saucony, Παπούτσια, Saucony EVERUN, Βιομαγνητικό βραχιόλι, Trion, Z ULTRA LOOP Εξοπλισμός: Escape Fitness

Πηγή: BODY MAGAZINE

By |2019-04-08T10:00:52+00:00Απρίλιος 5th, 2019|Ασκήσεις|0 Comments