Γίνε το άλλο του μισό και στην προπόνηση: άσκηση 2

//Γίνε το άλλο του μισό και στην προπόνηση: άσκηση 2

Η προπόνηση μπορεί να είναι ακόμα πιο αποτελεσματική όταν γίνει παιχνίδι και διασκέδαση. Εκμεταλλεύσου την ευκαιρία να γυμναστείς μαζί του «μέχρι τελικής πτώσης» με μοναδική αντίσταση τα σώματά σας και ίσως μερικά props για να τον δελεάσεις. Είσαι έτοιμη;

Γίνε ο στόχος μου…Κρατάει στόχους κι εσύ χτυπάς.

Η ευκαιρία σου να ξεσπάσεις με direct χτύπημα ευθείας προσέγγισης για να κλείσεις την απόσταση και να ανιχνεύσεις τον αντίπαλο (jab). Δοκίμασε και crosse χτύπημα απόλυτης δύναμης… με
σκοπό το knock down και ακολούθησε τις οδηγίες του, σ’ αυτό το άθλημα ξέρει κάτι παραπάνω.


Ζήτησέ του να σου δείξει γονατιές και kicks. Όσο πιο πολύ δύναμη βάζεις τόσο θα τον κουράζεις στην απόκρουση… όμως θα ενθουσιαστεί που θα νιώσει coach σου.

 

To be continued…

Βαρβάρα Σολομωνίδου,Wellness Specialist, Personal Trainer,Εισηγήτρια Σεμιναρίων & Συνεδρίων, Pilates Master Trainer του συστήματος “AthensTrainers® Ultimate Pilates System®”, Member Pilates Method Alliance (PMA), Member of European Lifestyle Medicine Organization (ELMO), DNAFit® Certified Trainer, General Manager & Owner της Εταιρείας AthensTrainers®

Διονύσης Δρακόπουλος, Personal Trainer, Συνεργάτης της AthensTrainers®

Φωτογράφιση: Άγγελος Μάης

Πηγή: BODY MAGAZINE

 

By |2019-03-08T16:38:59+00:00Ιανουάριος 12th, 2019|Ασκήσεις|0 Comments