Η άσκηση της εβδομάδας!

Αρχική θέση

Χέρια στο πάτωμα στο άνοιγμα των ώμων, με την αιώρα σταθεροποιημένη στα ισχία κάτω από το σημείο εξάρτησης πόδια κλειστά ή στο άνοιγμα των ισχίων παράλληλα

Εκτέλεση

Εισπνεύστε και με την εκπνοή οδηγήστε τα πόδια προς την οροφή

aerial

  • Διατηρήστε την αιώρα ακίνητη ενόσω εκτελείτε την άσκηση
  • ΡΗ μέσα και πάνω
  • Κεφάλι στη συνέχεια της σπονδυλικής στήλη
  • Ψηλώστε στα χέρια σας
  • Νιώστε τα πόδια σας να μακραίνουν από την άρθρωση των ισχίων

Βαρβάρα Σολομωνίδου,Wellness Specialist, Personal Trainer,Εισηγήτρια Σεμιναρίων & Συνεδρίων, Pilates Master Trainer του συστήματος “AthensTrainers® Ultimate Pilates System®”, Member Pilates Method Alliance (PMA), Member of European Lifestyle Medicine Organization (ELMO), DNAFit® Certified Trainer, General Manager & Owner της Εταιρείας AthensTrainers®