Η άσκηση της εβδομάδας!

Αρχική θέση

Καθιστή θέση στο στρώμα, πόδια λυγισμένα με πέλματα flex στο άνοιγμα των ισχίων (ή τελείως κλειστά). Ώμοι πάνω απ’ τα ισχιακά κυρτώματα, ένα χέρι πιάνει τη roll-down bar στο μέσον και το άλλο μένει πάνω στην κοιλιά.

Εκτέλεση

Εισπνοή και κατά την εκπνοή ρολάρετε σπόνδυλο-σπόνδυλο. Επαναλαμβάνετε μέχρι το κεφάλι ακουμπήσει το στρώμα. Μείνετε κάτω για λίγο, νιώστε το κεφάλι κάτω, τους ώμους πλάγια και το στήθος έξω. Επαναφορά σπόνδυλο-σπόνδυλο ξεκινώντας την κίνηση με σαγόνι στο στήθος.

pilatesstick

 

• Ρολάρετε προς τα κάτω ή προς τα πάνω αργά
• Μη σηκώνετε τη λεκάνη απ’ το στρώμα
• Διατηρήστε τα χέρια τεντωμένα και όχι κλειδωμένα
• ΡΗ μέσα και πάνω
• Μην αφήσετε για κανένα λόγο τη roll-down bar

 

Βαρβάρα Σολομωνίδου,Wellness Specialist, Personal Trainer,Εισηγήτρια Σεμιναρίων & Συνεδρίων, Pilates Master Trainer του συστήματος “AthensTrainers® Ultimate Pilates System®”, Member Pilates Method Alliance (PMA), Member of European Lifestyle Medicine Organization (ELMO), DNAFit® Certified Trainer, General Manager & Owner της Εταιρείας AthensTrainers®