Mountain climber on 6 directions

//Mountain climber on 6 directions

Mountain climber on 6 directions

Η άσκηση της εβδομάδας! Από στήριξη σε θέση σανίδας/plank

οδήγησε το ένα πόδι λυγισμένο ελαφρά διαγώνια έξω προς την ομώνυμη παλάμη γλιστρώντας πάνω στο pad του «6 directions».

Εκτέλεσε εναλλάξ συνεχόμενα, χωρίς σταμάτημα στη θέση της σανίδας.

 

 

  • Διατήρησε το ένα πόδι τεντωμένο και το άλλο λυγισμένο.
  • Ψήλωσε πάνω στα χέρια σου και διατήρησε το κεφάλι στη συνέχεια του κορμού σου.

Varvara Solomonidou,Wellness Specialist, Personal Trainer, Seminar & Conference Lecturer, Pilates Master Trainer “AthensTrainers® Ultimate Pilates System®”, Member of European Lifestyle Medicine Organization (ELMO), DNAFit® Certified Trainer, General Manager & Owner of AthensTrainers®

Body Magazine, February 2018

By |2018-07-08T11:59:01+00:00Ιούλιος 7th, 2018|Ασκήσεις|0 Comments