Μία υγιεινή ιδέα για το βραδινό σου γεύμα που θα σε χορτάσει και θα σου προσφέρει πληθώρα βιταμινών, μετάλλων και ιχνοστοιχείων.

Το χαρούπι αποτελεί πλούσια πηγή βιταμίνης Α, συμπλέγματος βιταμινών Β, βιταμίνης D, βιταμίνης Ε, σιδήρου, καλίου, φυτικών ινών και φυτικών πρωτεϊνών.

Είναι ισχυρό αντιοξειδωτικό και έχει αντιβακτηριδιακή και αντισηπτική δράση. Συμβάλλει στη ομαλή λειτουργία του γαστρεντερικού και πεπτικού συστήματος. Αντιμετωπίζει την δυσκοιλιότητα αλλά συνάμα ανακουφίζει και τη διάρροια. Τέλος, είναι πολύ σημαντικό να αναφερθεί πως συμβάλλει στη μείωση της χοληστερόλης.

Για αυτή την εύκολη συνταγή, θα χρειαστείς:

  • 1 μικρή ντομάτα
  • 1 σπιρτόκουτο φέτα (30γρ.)
  • 4 ελιές
  • Αλάτι, πιπέρι, ρίγανη
  • 1 κ.σ. ελαιόλαδο
  • 4 μικρά παξιμάδια από χαρούπι
  • Μαρούλι
  • Κρέμα βαλσαμικού

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

  • Ξεφλουδίζεις 1 μικρή ντομάτα και τη λιώνεις με ένα πιρούνι
  • Λιώνεις με πιρούνι και τη φέτα
  • Αναμιγνύεις τη λιωμένη ντομάτα με τη λιωμένη φέτα, αλατοπιπερώνεις και προσθέτεις το λάδι και τη ρίγανη
  • Απλώνεις τον πολτό σου στα τέσσερα παξιμάδια από χαρούπι και από πάνω βάζεις μία ελιά κομμένη στα δύο
  • Συνοδεύεις με μαρούλι με κρέμα βαλσαμικού

ντακάκια

Καλή Όρεξη!

Όπου:

κ.σ. = κουταλάκι σούπας

γρ. = γραμμάρια

 

Στέλλα Σιδεράτου, Διαιτολόγος- Διατροφολόγος, Φυσικοθεραπεύτρια, Ρεφλεξολόγος, Pilates Trainer

Πηγή: stellasideratou.blogspot.com