Τι πιο ωραίο από το να ξεκινάς την ημέρα σου τόσο γλυκά όσο αυτό το λαχταριστό pancake με λίγες θερμίδες.

Θα χρειαστείς:

  • 1 μπανάνα (την χτυπάς στο μούλτι να λιώσει ή χρησιμοποιείς πιρούνι)
  • 1 αυγό ολόκληρο
  • 1 φλιτζάνι γάλα αμυγδάλου
  • Κανέλα
  • Αλεύρι ολικής ή που φουσκώνει μόνο του (ρίχνεις τόσο αλεύρι όσο να γίνει ένας ωραίος χυλός, περίπου 3-4 κ.σ.)

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

  • Αναμιγνύεις όλα τα υλικά και ανακατεύεις
  • Ψήνεις σε αντικολλητικό τηγάνι χωρίς λάδι, βούτυρο ή μαργαρίνη
  • Σερβίρεις και προσθέτεις 1 κ.σ. μέλι, 3 ολόκληρα καρύδια, κράνμπερις ή σταφίδες ή σύκο ξερό ή δαμάσκηνο

Παν κέικ

Καλή Απόλαυση!

Tips:

  • Μπορείς να φτιάξεις το pancake σου σε μέγεθος 20 γραμμαρίων και να καταναλώσεις συνολικά 3 παν κέικ
  • Αν φτιάξεις μεγάλα σε μέγεθος pancakes, τότε μπορείς να καταναλώσεις συνολικά 1 pancake
  • 3 pancakes των 20γρ. με 1 κ.σ. μέλι, 3 ολόκληρα καρύδια και κράνμπερις έχουν περίπου 270 θερμίδες

 

 

Στέλλα Σιδεράτου, Διαιτολόγος- Διατροφολόγος, Φυσικοθεραπεύτρια, Ρεφλεξολόγος, Pilates Trainer

Πηγή: stellasideratou.blogspot.com