Ιδανική άσκηση για ενδυνάμωση ποδιών!

Αρχική Θέση

Ξαπλώστε σε ύπτια θέση με τα πόδια λυγισμένα προς το στήθος , τοποθετείστε τον ελαστικό ιμάντα στα πέλματα των ποδιών κρατώντας τον με τα χέρια λυγισμένα και ακουμπώντας τους βραχίονες στο έδαφος .

Εκτέλεση

Εισπνεύστε και με την εκπνοή εκτείνετε τα πόδια προς τις 45 μοίρες.

bend and extend knees

 

Ένα πρόγραμμα με λάστιχα έχει πολλαπλά οφέλη καθώς βελτιώνει τη λειτουργικότητα και τη σταθερότητα των αρθρώσεων, αυξάνει τη μυϊκή δύναμη, το εύρος κίνησης και βελτιώνει την ιδιοδεκτικότητα.

 

 

Βάσια Χανή, Συνεργάτης της AthensTrainers®, Pilates Instructor του συστήματος AthensTrainers® Ultimate Pilates System®