Η άσκηση της εβδομάδας!

Αρχική θέση

Σε ημιπλάγια θέση με στήριξη στον ένα γλουτό και στον ομώνυμο αγκώνα, με τη miniball κάτω από τα πλευρά λίγο πιο πάνω από το ισχίο. Το κάτω πόδι είναι τεντωμένο διαγώνια μπροστά ενώ το άλλο το κρατάτε τεντωμένο ψηλά.

Εκτέλεση

Εισπνοή και κατά την εκπνοή κάμψτε το κάτω πόδι τεντωμένο προς το πόδι που κρατάτε κι επαναφέρετε

pilates

ΟΔΗΓΙΕΣ:

  • Μη στηρίζεστε / βουλιάζετε στη miniball
  • PH μέσα και πάνω
  • Διατηρήστε το στήθος ψηλά και τους ώμους πλάγια και κάτω.

 

Βαρβάρα Σολομωνίδου,Wellness Specialist, Personal Trainer,Εισηγήτρια Σεμιναρίων & Συνεδρίων, Pilates Master Trainer του συστήματος “AthensTrainers® Ultimate Pilates System®”, Member Pilates Method Alliance (PMA), Member of European Lifestyle Medicine Organization (ELMO), DNAFit® Certified Trainer, General Manager & Owner της Εταιρείας AthensTrainers®