Σμιλεμένοι γλουτοί, γραμμωμένη κοιλιά με μια fitball: plank to pike / reverse roll out to pike

//Σμιλεμένοι γλουτοί, γραμμωμένη κοιλιά με μια fitball: plank to pike / reverse roll out to pike

Οι fitball είναι θαυμάσιο «εργαλείο» για την ενδυνάμωση του κορμού/κέντρου, τη βελτίωση της σωματικής στάσης, την ιδιοδεκτικότητα, την ισορροπία και την προστασία των αρθρώσεων. Ιδανικές για λειτουργική προπόνηση και αποκατάσταση, εξαιρετικά πολύπλευρες και με λίγη φαντασία μπορείς να δημιουργήσεις το πιο «challenging» πρόγραμμα.

fitball exercises

Το κόστος της δεν ξεπερνά τα 20 ευρώ.

Οι ασκήσεις με fitball σε «οδηγούν» στο επόμενο επίπεδο.

Η ιδιοδεκτικότητα χρειάζεται μέσα κι έξω από το γυμναστήριο. Σε προφυλάσσει από τραυματισμούς της καθημερινότητας μιας και οι αρθρώσεις είναι πιο σταθερές και οι μύες έχουν τη δύναμη να ανταποκριθούν σε «ξαφνικές» κινήσεις και καταστάσεις.

Όταν βλέπεις αυτές τις τεράστιες fitballs, σκέφτεσαι πόσο διασκεδαστικό είναι να αναπηδάς πάνω της! Πράγματι, αλλά την ίδια ώρα γυμνάζεις όλο το σώμα σου τόσο αποτελεσματικά όσο με την προπόνηση σε συμβατικά μηχανήματα γυμναστηρίου. Επίλεξε το σωστό μέγεθος της fitball και ακολούθησε βήμα-βήμα τη personal trainer της ομάδας AthensTrainers® Φωτεινή Αλεξοπούλου στο πρόγραμμα που ακολουθεί.

PLANK TO PIKE/REVERSE ROLL OUT TO PIKE

Η άσκηση της εβδομάδας!

Για σένα που δεν φοβάσαι τα ακροβατικά και θέλεις να δεις τα πάνω… κάτω!
ΑΡΧΙΚΉ ΘΈΣΗ: Μπες σε θέση σανίδας/plank με τις κνήμες πάνω στη μεγάλη μπάλα. Διατήρησε τους ώμους πάνω από τις παλάμες και το σώμα σε μία ευθεία.
ΕΚΤΈΛΕΣΗ: Με εισπνοή οδήγησε τη λεκάνη σου προς την οροφή πάνω από τους ώμους με τεντωμένα πόδια. Με εκπνοή επέστρεψε ελεγχόμενα στην αρχική θέση. 3 sets X 12-15 reps.

Δοκίμασε να οδηγήσεις το ένα πόδι στην οροφή…για να μεγαλώσεις την πρόκληση, αρκεί να είσαι σίγουρη για τις ικανότητές σου… διαφορετικά μη δοκιμάσεις μόνη σου!

• ψήλωσε πάνω στους ώμους σου διατηρώντας την περιοχή του στροφικού πετάλου ενεργοποιημένη
• διατήρησε το σώμα σε μια ευθεία στην αρχική θέση
• οδήγησε τη λεκάνη προς την οροφή (κι αν καταφέρεις πάνω από τους ώμους)
• τα πόδια παραμένουν τεντωμένα κατά τη διάρκεια όλης της άσκησης
• επέστρεψε με έλεγχο στην αρχική θέση και ξεκίνα αμέσως για την επόμενη επανάληψη…οι κοιλιακοί σου «θα πιάσουν φωτιά»!

Βαρβάρα Σολομωνίδου,Wellness Specialist, Personal Trainer,Εισηγήτρια Σεμιναρίων & Συνεδρίων, Pilates Master Trainer του συστήματος “AthensTrainers® Ultimate Pilates System®”, Member Pilates Method Alliance (PMA), Member of European Lifestyle Medicine Organization (ELMO), DNAFit® Certified Trainer, General Manager & Owner της Εταιρείας AthensTrainers®

Φωτογραφίες: Κώστας Καπαρελιώτης

Η Φωτεινή φοράει ρούχα H&M, παπούτσια Ultra Boost Adidas, στρώμα και Fitball Intersport

Πηγή: Body Magazine, Απρίλιος 2019

By |2019-05-04T21:38:04+00:00Μάιος 4th, 2019|Ασκήσεις|0 Comments