Push ups with parallel bars/ equalizer bars

//Push ups with parallel bars/ equalizer bars

Push ups with parallel bars/ equalizer bars

Η άσκηση της εβδομάδας! Διατηρώντας το σώμα σε μια ευθεία  και κρατώντας τις παράλληλες μπάρες εκτέλεσε push up. Επανέλαβε για 12-15 επαναλήψεις.


• Διατήρησε το σώμα σε μια ευθεία, ενεργοποιώντας συνέχεια το «κέντρο» σου.
• Λύγισε τους αγκώνες σου χωρίς να προκαλείται ενόχληση στους ώμους.

Βαρβάρα Σολομωνίδου,Wellness Specialist, Personal Trainer,Εισηγήτρια Σεμιναρίων & Συνεδρίων, Pilates Master Trainer του συστήματος “AthensTrainers® Ultimate Pilates System®”, Member Pilates Method Alliance (PMA),  Member of European Lifestyle Medicine Organization (ELMO), DNAFit®  Certified Trainer, General Manager & Owner της Εταιρείας AthensTrainers®

Body Magazine, Φεβρουάριος 2018

By |2018-08-12T00:53:28+00:00Αύγουστος 12th, 2018|Ασκήσεις|0 Comments