Η προπόνηση με τη μέθοδο pilates στο Reformer σου υπόσχεται μακριά, τονισμένα και δυνατά πόδια
χωρίς επιβάρυνση στη μέση και με την αντίσταση που ταιριάζει στο δικό σου επίπεδο φυσικής κατάστασης.
Ready for the challenge?

LEG & BUTT WORK

FROG

Βατράχι της ξηράς για… δυνατούς προσαγωγούς.

reformer

ΑΡΧΙΚΗ ΘΕΣΗ: Σε ύπτια θέση, κεφάλι κάτω, γόνατα λυγισμένα στο άνοιγμα των ώμων, πόδια στις λαβές,
φτέρνες μαζί ενωμένες, δάχτυλα σε απόσταση και flex, γλουτοί στο mat.

ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ: 1 κόκκινο & 1 πράσινο ελατήριο.

ΕΚΤΕΛΕΣΗ: Οδήγησε με εισπνοή τους γλουτούς μακριά από τις φτέρνες στις 45°. Επαναφορά στην αρχική θέση με εκπνοή.
Εκτέλεσε άλλες 7 επαναλήψεις.

 

Βαρβάρα Σολομωνίδου,Wellness Specialist, Personal Trainer,Εισηγήτρια Σεμιναρίων & Συνεδρίων, Pilates Master Trainer του συστήματος “AthensTrainers® Ultimate Pilates System®”, Member Pilates Method Alliance (PMA), Member of European Lifestyle Medicine Organization (ELMO), DNAFit® Certified Trainer, General Manager & Owner της Εταιρείας AthensTrainers®

ΜΟΝΤΕΛΑ: ΦΩΤΕΙΝΗ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΠΑΚΑΡΑ, ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΔΕΣ ΤΗΣ ATHENSTRAINERS®

Ρούχα: DANCEDREAMS VICKY ZORBA Εξοπλισμός: HOME REFORMER BENDIS PILATES by BODYBUILDING CLUB

Πηγή: Body Magazine, τεύχος 56