Η προπόνηση με τη μέθοδο pilates στο Reformer σου υπόσχεται μακριά, τονισμένα και δυνατά πόδια
χωρίς επιβάρυνση στη μέση και με την αντίσταση που ταιριάζει στο δικό σου επίπεδο φυσικής κατάστασης.
Ready for the challenge?

LEG & BUTT WORK

SLEEPER

reformer

 

Κοιμήσου εσύ και ο γλουτός δυναμώνει…

ΑΡΧΙΚΗ ΘΕΣΗ: Σε πλαϊνή θέση με τη φτέρνα του πάνω ποδιού στην μπροστινή άκρη του footbar, το κάτω πόδι
τεντωμένο στην ευθεία του κορμού, το ένα χέρι σταυρωμένο στο στήθος ενώ το άλλο να κρατά το μπροστινό
shoulder block. Διατήρησε το πάνω πόδι παράλληλο με το έδαφος κατά την εκτέλεση της άσκησης.

ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ: 1 πράσινο & 1 κόκκινο ελατήριο.

ΕΚΤΕΛΕΣΗ: Απομακρύνσου επιμηκύνοντας το σώμα σου με εισπνοή και επίστρεψε στην αρχική θέση
εκπνέοντας. Επανάλαβε άλλες 7 φορές.

TIPS

Διατήρησε το κάτω πόδι ενεργό και στην ευθεία του κορμού

Πίεσε τη φτέρνα σε αντίθεση με το powerhouse/κέντρο σου

 

Βαρβάρα Σολομωνίδου,Wellness Specialist, Personal Trainer,Εισηγήτρια Σεμιναρίων & Συνεδρίων, Pilates Master Trainer του συστήματος “AthensTrainers® Ultimate Pilates System®”, Member Pilates Method Alliance (PMA), Member of European Lifestyle Medicine Organization (ELMO), DNAFit® Certified Trainer, General Manager & Owner της Εταιρείας AthensTrainers®

ΜΟΝΤΕΛΑ: ΦΩΤΕΙΝΗ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΠΑΚΑΡΑ, ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΔΕΣ ΤΗΣ ATHENSTRAINERS®

Ρούχα: DANCEDREAMS VICKY ZORBA Εξοπλισμός: HOME REFORMER BENDIS PILATES by BODYBUILDING CLUB

Πηγή: Body Magazine, τεύχος 56