Reverse plank – L crunch

//Reverse plank – L crunch

Reverse plank – L crunch

Η άσκηση της εβδομάδας!  Αρχική θέση: Σε θέση ανάποδης σανίδας με τις φτέρνες των ποδιών

να βρίσκονται πάνω στο FreeForm Board και τα χέρια τεντωμένα στην ίδια ευθεία με τους ώμους. 

Εκτέλεση: Οδηγήστε τη λεκάνη προς τα πίσω και ανάμεσα στα χέρια. Το σώμα σας τώρα βρίσκετε σε θέση L- Crunch.

Οδηγίες

  • Στην αρχική θέση τα πόδια βρίσκονται ενωμένα και τεντωμένα πάνω στην πλατφόρμα
  • Στην αρχική θέση τα πόδια, η λεκάνη και ο κορμός βρίσκονται σε μία ευθεία
  • Τα χέρια βρίσκονται τεντωμένα στην ευθεία των ώμων και οι  παλάμες  ακουμπούν το έδαφος με ελαφρά έξω στροφή και ανοιχτά τα δάκτυλα.
  • Οι γλουτοί είναι πάντα ενεργοποιημένοι
  • Διατηρήστε τη λεκάνη ψηλά
  • Οι φτέρνες των ποδιών βρίσκονται στο κέντρο της πλατφόρμας
  • Τα γόνατα λυγίζουν έως τις 90°
  • Διατηρηστε το βλέμμα προς τα εμπρός
  • Στη θέση L-Crunch ο κορμός βρίσκεται σε κάμψη
  • Στη θέση L-Crunch οι παλάμες πιέζουν το έδαφος και έχουμε κατάσπαση και απαγωγή ωμοπλατών
  • Στη θέση L-Crunch διατηρήστε το βλέμμα προς τα γόνατα

Γρηγόρης Δόγκας, Personal Trainer, Εισηγητής Σεμιναρίων, Associate Manager της AthensTrainers®

By | 2018-01-19T13:52:28+00:00 Ιανουάριος 19th, 2018|Ασκήσεις|0 Comments