Σμιλεμένοι γλουτοί, γραμμωμένη κοιλιά με μια fitball: roll over

//Σμιλεμένοι γλουτοί, γραμμωμένη κοιλιά με μια fitball: roll over

Οι fitball είναι θαυμάσιο «εργαλείο» για την ενδυνάμωση του κορμού/κέντρου, τη βελτίωση της σωματικής στάσης, την ιδιοδεκτικότητα, την ισορροπία και την προστασία των αρθρώσεων. Ιδανικές για λειτουργική προπόνηση και αποκατάσταση, εξαιρετικά πολύπλευρες και με λίγη φαντασία μπορείς να δημιουργήσεις το πιο «challenging» πρόγραμμα.

fitball exercises

Το κόστος της δεν ξεπερνά τα 20 ευρώ.

Οι ασκήσεις με fitball σε «οδηγούν» στο επόμενο επίπεδο.

Η ιδιοδεκτικότητα χρειάζεται μέσα κι έξω από το γυμναστήριο. Σε προφυλάσσει από τραυματισμούς της καθημερινότητας μιας και οι αρθρώσεις είναι πιο σταθερές και οι μύες έχουν τη δύναμη να ανταποκριθούν σε «ξαφνικές» κινήσεις και καταστάσεις.

Όταν βλέπεις αυτές τις τεράστιες fitballs, σκέφτεσαι πόσο διασκεδαστικό είναι να αναπηδάς πάνω της! Πράγματι, αλλά την ίδια ώρα γυμνάζεις όλο το σώμα σου τόσο αποτελεσματικά όσο με την προπόνηση σε συμβατικά μηχανήματα γυμναστηρίου. Επίλεξε το σωστό μέγεθος της fitball και ακολούθησε βήμα-βήμα τη personal trainer της ομάδας AthensTrainers® Φωτεινή Αλεξοπούλου στο πρόγραμμα που ακολουθεί.

ROLL OVER

Η άσκηση της εβδομάδας!

Αν ήσουν το κορίτσι λάστιχο στο σχολείο σου, αυτή η άσκηση είναι εύκολη για σένα.
ΑΡΧΙΚΉ ΘΈΣΗ: Ξαπλωμένη με την πλάτη στο στρώμα, σταθεροποίησε τη μπάλα ανάμεσα στα πόδια. Πόδια τεντωμένα προς την οροφή (σε θέση κάμψης ισχίου 90°).
ΕΚΤΈΛΕΣΗ: Εισπνοή και με την εκπνοή οδήγησε τα πόδια πίσω πάνω απ’ το κεφάλι μέχρι να γίνουν παράλληλα με το στρώμα.
ΕΚΤΈΛΕΣΗ: Εισπνοή κι εκτέλεσε flex στα πόδια. Με την εκπνοή κινήσου σπόνδυλο-σπόνδυλο ξεκινώντας απ’ το στέρνο μέχρι να επιστρέψεις στην αρχική σου θέση. Κάνε 2 sets X 12 reps.

• Mην χρησιμοποιείς φόρα κατά την εκτέλεση της άσκησης
• Το βάρος του σώματός σου βρίσκεται πάνω από τους ώμους κι όχι τον αυχένα, όταν τα πόδια γίνουν παράλληλα με το στρώμα
• Κάνε flex τα πόδια σου για να μεγαλώσεις τη διάταση στο πίσω μέρος των ποδιών
• Καθώς επιστρέφεις στην αρχική θέση διατήρησε τα πόδια σου κοντά στον κορμό σου
• Πρόσεξε μη σου ξεφύγουν τα πόδια πέρα από τις 90°!
• Ενεργοποίησε τον «πυρήνα» σου

 

 

Βαρβάρα Σολομωνίδου,Wellness Specialist, Personal Trainer,Εισηγήτρια Σεμιναρίων & Συνεδρίων, Pilates Master Trainer του συστήματος “AthensTrainers® Ultimate Pilates System®”, Member Pilates Method Alliance (PMA), Member of European Lifestyle Medicine Organization (ELMO), DNAFit® Certified Trainer, General Manager & Owner της Εταιρείας AthensTrainers®

Φωτογραφίες: Κώστας Καπαρελιώτης

Η Φωτεινή φοράει ρούχα H&M, παπούτσια Ultra Boost Adidas, στρώμα και Fitball Intersport

Πηγή: Body Magazine, Απρίλιος 2019

By |2019-05-10T14:36:23+00:00Μάιος 10th, 2019|Ασκήσεις|0 Comments