Σμιλεμένοι γλουτοί, γραμμωμένη κοιλιά με μια fitball: single leg glute bridge

//Σμιλεμένοι γλουτοί, γραμμωμένη κοιλιά με μια fitball: single leg glute bridge

Οι fitball είναι θαυμάσιο «εργαλείο» για την ενδυνάμωση του κορμού/κέντρου, τη βελτίωση της σωματικής στάσης, την ιδιοδεκτικότητα, την ισορροπία και την προστασία των αρθρώσεων. Ιδανικές για λειτουργική προπόνηση και αποκατάσταση, εξαιρετικά πολύπλευρες και με λίγη φαντασία μπορείς να δημιουργήσεις το πιο «challenging» πρόγραμμα.

fitball exercises

Το κόστος της δεν ξεπερνά τα 20 ευρώ.

Οι ασκήσεις με fitball σε «οδηγούν» στο επόμενο επίπεδο.

Η ιδιοδεκτικότητα χρειάζεται μέσα κι έξω από το γυμναστήριο. Σε προφυλάσσει από τραυματισμούς της καθημερινότητας μιας και οι αρθρώσεις είναι πιο σταθερές και οι μύες έχουν τη δύναμη να ανταποκριθούν σε «ξαφνικές» κινήσεις και καταστάσεις.

Όταν βλέπεις αυτές τις τεράστιες fitballs, σκέφτεσαι πόσο διασκεδαστικό είναι να αναπηδάς πάνω της! Πράγματι, αλλά την ίδια ώρα γυμνάζεις όλο το σώμα σου τόσο αποτελεσματικά όσο με την προπόνηση σε συμβατικά μηχανήματα γυμναστηρίου. Επίλεξε το σωστό μέγεθος της fitball και ακολούθησε βήμα-βήμα τη personal trainer της ομάδας AthensTrainers® Φωτεινή Αλεξοπούλου στο πρόγραμμα που ακολουθεί.

SINGLE LEG GLUTE BRIDGE

Η άσκηση της εβδομάδας!

Ραχιαίοι και γλουτοί θα πιάσουν «φωτιά»! Σφίξε τους γλουτούς και συγκεντρώσου για να μη βρεθείς στο πάτωμα!

ΑΡΧΙΚΉ ΘΈΣΗ: Ξάπλωσε πάνω στη μεγάλη μπάλα παίρνοντας το σχήμα της με κάμψη στα ισχία. Η στήριξη
είναι στο ένα πόδι ενώ το άλλο είναι τεντωμένο και «κολλημένο» δίπλα του διατηρώντας τους μηρούς στο ίδιο
επίπεδο. Τοποθέτησε τις παλάμες σου πάνω στα ισχία

ΕΚΤΈΛΕΣΗ: Εισπνοή και με την εκπνοή ανέβασε με έκταση τον γλουτό ψηλά μέχρι να γίνει σχεδόν μια ευθεία
από τους ώμους ως το άκρο του ελεύθερου ποδιού.

• διατήρησε τους μηρούς «κολλημένους»
• προσπάθησε να διατηρήσεις τη μπάλα ακίνητη
• κινήσου με έλεγχο και αργά για να πετύχεις την ισορροπία στην άσκηση
• προσπάθησε ν’ αγκαλιάζεις με την πίσω πλευρά του σώματός σου τη μπάλα κάθε φορά που οδηγείς τη λεκάνη προς τα κάτω

 

Βαρβάρα Σολομωνίδου,Wellness Specialist, Personal Trainer,Εισηγήτρια Σεμιναρίων & Συνεδρίων, Pilates Master Trainer του συστήματος “AthensTrainers® Ultimate Pilates System®”, Member Pilates Method Alliance (PMA), Member of European Lifestyle Medicine Organization (ELMO), DNAFit® Certified Trainer, General Manager & Owner της Εταιρείας AthensTrainers®

Φωτογραφίες: Κώστας Καπαρελιώτης

Η Φωτεινή φοράει ρούχα H&M, παπούτσια Ultra Boost Adidas, στρώμα και Fitball Intersport

Πηγή: Body Magazine, Απρίλιος 2019

By |2019-04-12T17:20:35+00:00Απρίλιος 12th, 2019|Ασκήσεις|0 Comments