Στατικές προβολές ποδιών προς τα πίσω και προσαγωγή ωμοπλατών με τεντωμένα χέρια

//Στατικές προβολές ποδιών προς τα πίσω και προσαγωγή ωμοπλατών με τεντωμένα χέρια

Στατικές προβολές ποδιών προς τα πίσω και προσαγωγή ωμοπλατών με τεντωμένα χέρια

Η άσκηση της εβδομάδας!

Τι κι αν είσαι έγκυος; Μπορείς να συνεχίσεις να γυμνάζεσαι ή ακόμα και αν δεν γυμναζόσουν πριν την εγκυμοσύνη μπορείς να ξεκινήσεις  από το 2ο τρίμηνο.

Προσοχή ομώς !

Το πρόγραμμα σου θα πρέπει να είναι εξατομικευμένο και πάντα σε επικοινωνία με το γιατρό σου.

Πρέπει να <<ακούς>>  το σώμα σου και να μη φτάνεις στα όρια της εξάντλησης .

Διάλεξε προσεκτικά και με σύνεση το προσωπικό σου γυμναστή.

Αρχική θέση: Όρθια θέση με το ένα πόδι πίσω και σε στήριξη στα δάχτυλα  κρατώντας τον ελαστικό ιμάντα τεντωμένο στο ύψος και  στο  άνοιγμα των ώμων .

Εκτέλεση: Εισπνεύστε  και με την εκπνοή κατεβείτε λυγίζοντας  και τα δύο πόδια ενώ ταυτόχρονα κινείτε τα χέρια προς τα έξω και πίσω .

Tips:

Το γόνατο του εμπρός ποδιού δεν πρέπει να ξεπεράσει τα δάχτυλα.

Ο κορμός πρέπει να βρίσκεται σε όρθια θέση.

Παραλλαγή: Η άσκηση μπορεί να γίνει χωρίς τη ταυτόχρονη κίνηση των χεριών , χωρίς ή με στήριξη του ενός χεριού σε μια καρέκλα για καλύτερη ισορροπία.

Χριστίνα Νικολιά, Πτυχιούχος ΤΕΦΑΑ , Pilates Instructor- AthensTrainers Ultimate Pilates System ® ,Συνεργάτης της AthensTrainers®

By |2018-10-15T10:59:49+00:00Οκτώβριος 14th, 2018|Ασκήσεις|0 Comments