Καλέστε μας σήμερα! 6950 614 115|info@athenstrainers.gr

Sunset Yoga : η στάση του γερανού

//Sunset Yoga : η στάση του γερανού

Ο Sadhguru είπε ότι στο διάστημα της ανατολής και της δύσης τα πάντα είναι σε κατάσταση ΡΟΗΣ. Αν κάνεις
πρακτική εκείνη την ώρα, η ικανότητά σου να ξεπερνάς τους περιορισμούς και τα όριά σου είναι καλύτερη καθώς
όλες οι ζωτικές ενέργειες ρέουν.

Κάνε το ηλιοβασίλεμα φόντο στο κάδρο του ουρανού και δώσε με την πρακτική σου μια πινελιά: «Πίνακες με θέμα Άνθρωποι». Αποτύπωσε τη στιγμή στην ψυχή σου και απαθανάτισε το παιχνίδι με το σώμα σου και τον ήλιο του δειλινού… Αναμνήσεις που μένουν για πάντα. Το ηλιοβασίλεμα είναι μια ιδανική στιγμή για διαλογισμό και σου δίνεται η ευκαιρία να ανακτήσεις την αρμονία και την ισορροπία στην ψυχή και το σώμα. Η Γη γυρίζει και είναι σε μια κατάσταση συνεχούς αλλαγής. Αυτό σου υπενθυμίζει ότι τίποτα δεν είναι σταθερό, από τα κύτταρά σου μέχρι
την πνευματική σου ύπαρξη. Είναι ευκαιρία να εκμεταλλευτείς τέτοιες στιγμές για να ελευθερώσεις καταστάσεις και συναισθήματα που δεν σε εκπροσωπούν πια αλλά και για να ξαναγεννηθείς. Κοιτάζοντας το ηλιοβασίλεμα νιώσε το αίσθημα απίστευτης δυναμικής μεταμόρφωσης που σε ενώνει με τον εσωτερικό σου κόσμο και τη δημιουργία στο σύνολό της.

UTTHITA HASTA PADANGUSTHASANA STANDING HAND TO TOE-EXTENDED HAND TO TOE POSE
Μια όρθια στάση ισορροπίας, που διατείνει και δυναμώνει ενώ παράλληλα ηρεμεί το μυαλό και βελτιώνει τη συγκέντρωση.

Ξεκίνησε από όρθια θέση με τα χέρια στα ισχία. Κάμψε το ένα πόδι με λυγισμένο γόνατο προς την κοιλιά και με το ομώνυμο χέρι εσωτερικά του ποδιού πιάσε το μεγάλο δάχτυλο με τον αντίχειρα και το δείκτη. Μείνε κι επιμήκυνε τη σπονδυλική σου στήλη ενώ παράλληλα βαθαίνεις τη διάταση του ποδιού. Οδήγησε το άλλο χέρι τεντωμένο προς τον ουρανό. Διατήρησε τα ισχία σου τετραγωνισμένα. Μείνε για 3-5 αναπνοές και ελευθέρωσε τη στάση. Επανέλαβε για το άλλο πόδι.

sunset yoga

ΟΦΕΛΗ
-Βελτίωση της αίσθησης της ισορροπίας
-Διατείνει το πίσω μέρος των μηρών και τα ισχία
-Διατείνει την εσωτερική γραμμή των ποδιών
-Δυναμώνει την πλάτη και τους μύες των χεριών
-Ηρεμεί τη σκέψη και βελτιώνει τη συγκέντρωση
-Δυναμώνει το νευρικό σύστημα
-Βελτιώνει τη λειτουργία της πέψης
-Αναζωογονεί το σώμα

 

Βαρβάρα Σολομωνίδου,Wellness Specialist, Personal Trainer,Εισηγήτρια Σεμιναρίων & Συνεδρίων, Pilates Master Trainer του συστήματος “AthensTrainers® Ultimate Pilates System®”, Member Pilates Method Alliance (PMA), Member of European Lifestyle Medicine Organization (ELMO), DNAFit® Certified Trainer, General Manager & Owner της Εταιρείας AthensTrainers®

ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΕΣ: ΕΛΙΝΑ ΜΠΕΛΕΓΡΙΝΗ
ΜΟΝΤΕΛΟ: ΦΕΝΙΑ ΒΡΑΧΑ, YOGA & PILATES TRAINER, ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΔΑ ΤΗΣ ATHENSTRAINERS®

ΠΗΓΗ: BODY MAGAZINE

By |2019-09-01T12:23:56+00:00Σεπτέμβριος 1st, 2019|Ασκήσεις|0 Comments