Η yoga wheel κατασκευάστηκε για να βαθαίνει κάποιες asanas, να βελτιώνει την ευλυγισία, να παρέχει υποστήριξη και να σε προτρέπει να δοκιμάσεις παιχνίδια ισορροπίας.

Το κλειδί της επιτυχίας ή το τρικ είναι να καταλάβεις  πώς θα προσαρμόσεις το μάθημα σου χρησιμοποιώντας
αυτή τη μαγική ρόδα με έναν ασφαλή και αποτελεσματικό τρόπο. Ξεκίνησε με ασκήσεις που «πατάς τα πόδια σου στη γη» δοκιμάζοντας τα όρια σου και μετά δοκίμασε πιο «extreme» θέσεις ακολουθώντας τις οδηγίες της Σοφίας Παπαγεωργά, Pilates & Yoga Instructor, AthensTrainers®

BALANCE & ALIGN

Από ύπτια θέση και με τα πέλματα πάνω στη yoga wheel ανέβα στη θέση της γέφυρας και οδήγησε το ένα πόδι προς την οροφή (flex ή point) . Χέρια δίπλα στα ισχία πάνω στο έδαφος.

yoga wheel

ΟΦΕΛΗ:

1. Δυναμώνει τους μυς της πλάτης

2. «Ανοίγει» καρδιά ,στήθος και ώμους

3. Διατείνει το στήθος

4. Ιδανική asana αν έχεις άσθμα, πόνους περιόδου και κυκλοφορικά προβλήματα

 

Βαρβάρα Σολομωνίδου,Wellness Specialist, Personal Trainer,Εισηγήτρια Σεμιναρίων & Συνεδρίων, Pilates Master Trainer του συστήματος “AthensTrainers® Ultimate Pilates System®”, Member Pilates Method Alliance (PMA), Member of European Lifestyle Medicine Organization (ELMO), DNAFit® Certified Trainer, General Manager & Owner της Εταιρείας AthensTrainers®

Φωτογραφίες: Ελεάννα Κουρκουλοπούλου

Hair stylist: Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος

Yoga wheel by Life Technologies

 

Πηγή: Body Magazine τεύχος 49