Decline push up 

//Decline push up 

Decline push up 

Η άσκηση της εβδομάδας! Αρχική θέση: Από θέση plank με τα χέρια  στο έδαφος, πιο ανοιχτά από το άνοιγμα των ώμων και τα πόδια σε ψηλότερο σημείο (ένα τραπέζι, μια καρέκλα).

Εκτέλεση: Εισπνεύστε και λυγίστε τα χέρια οδηγώντας το θώρακα προς στο έδαφος. Εκπνεύστε και επαναφερθείτε στην αρχική θέση.

Οδηγίες

  • Ενεργοποιημένο κέντρο, ομφαλός προς την σπονδυλική στήλη
  • Τα φορτία μοιράζονται ομοιόμορφα σε όλη την παλάμη
  • Οι ώμοι βρίσκονται μακριά από τα αυτιά
  • Λυγίστε τα χερια στους αγκώνες  αργά προς το έδαφος και επαναφερθείτε δυναμικά στην αρχική θέση
  • Διατηρήστε το κεφάλι στην  συνέχεια της σπονδυλικής στήλης

Εκτελέστε 3 σετ των 8 επαναλήψεων

Αυτή η άσκηση ενδυναμώνει τους μύες του θώρακα, των ώμων, των τρικέφαλων και της κοιλιάς.

Σοφία Παπαγέωργα, Yoga &  Pilates Instructor, Personal Trainer, Συνεργάτιδα της AthensTrainers®

 

By | 2018-01-14T21:26:20+00:00 Ιανουάριος 14th, 2018|Ασκήσεις|0 Comments